اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان:

توسعه رشته‎های آمایشی استان گلستان از اهداف برگزاری المپیاد ورزشی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: المپیاد ورزشی در استان گلستان با توجه به رشته‎های آمایشی استان تدارک دیده شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان  گفت: المپیاد ورزشی  در استان گلستان با توجه به رشته‎های آمایشی استان تدارک دیده شده است.

به گزارشکاسپین خبر،  بهمن طیبی  عصر امروز در آیین افتتاحیه  دومین المپیاد ورزشی گلستان  که با حضور بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار نوجوان گلستانی در سالن امام(ره)مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد اظهار داشت:خدا را شاکریم توفیق این را داشتیم که دومین المپیاد ورزشی گلستان را در فروردین ماه سال 1396 آغاز کنیم.

وی تصریح کرد:هدف از این المپیاد ورزشی توجه به رشته‎های آمایشی استان است و بر این اساساین المپیاد تدارک دیده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه نخستین المپیاد ورزشی در استان گلستان در سال 1395 در حد قابل قبولی اقبال ورزشکاران را در پی داشت، تاکید کرد:براساس این المپیاد ورزشی مدیران ورزش و جوانان کشور به این فکر افتادند که المپیاد ورزشی کشوری را نیز برگزار کنند و امید داریم تحکیم و تکرار این المپیاد سبب شود که انگیزه نونهالان و جوانان به ورزش بیشتر شود.

طیبی تاکید کرد:قطعا برگزاری چنین میادین ورزشی افزایش کمی و کیفی ورزش را در استان به همراه خواهد داشت و امید داریم بتوانیم شور و نشاط بین ورزشکاران که یکی از اهداف اصلی سازمان ورزش و جوانان استان است را با این المپیاد ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد:قطعا برگزاری این المپیاد به لحاظ کیفی نیز منجر به کسب مدال‎های کشوری و بین المللی توسط وزشکاران گلستانی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود:از همه هیئت‎های ورزشی که تلاش کردند این المپیاد برگزار شود و از همه مسئولان که به ما کمک کردند قدردانی می‎کنیم./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6430



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96