اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان:

مجریان، حق ورود جناحی به انتخابات را ندارند
استاندار گلستان اظهار کرد: مجریان انتخابات حق ورود جناحی به انتخابات ندارند چراکه ما امانت دار و مجری انتخابات هستیم و حق الناس در دست ماست.

 استاندار گلستان  اظهار کرد:مجریان  انتخابات  حق ورود جناحی به انتخابات ندارند چراکه ما امانت دار و مجری انتخابات هستیم و حق الناس در دست ماست.

به گزارشکاسپین خبر،  حسن صادقلو  در  دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان  ضمن تبریک اعیاد پیشین اظهار کرد:انتخابات، جوهره ارزیابی ها در دیپلماسی سیاسی و بین المللی است و باید با حساسیت ها و اخلاق انتخاباتی خود را نمایان کند.

دکتر صادقلو با بیان اینکه در آستانه امتحان اجرایی بزرگی هستیم، گفت:در مرحله قبل و انتخابات پیشین، موفقیت های خوبی کسب شد و امیدواریم در این انتخابات نیز این چنین باشد.

استاندار گلستان، توجه به جلسات ستاد انتخابات را با اهمیت قلمداد کرد و افزود:شهرستانها باید جلسات ستاد انتخابات را به صورت جدی و منظم برگزار کنند و حساسیت، بی قراری و رصد فضا را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت رصد اخبار گفت:شهرستانها باید در بخش خبر، قدرتمند ورود پیدا کرده و شهرستان های ضعیف تر باید خود را ترمیم و تقویت نمایند.

دکتر صادقلو، مستندسازی را مهم دانست و گفت:مستندسازی در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری اهمیت زیادی دارد و باید با دقت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد:باید تخریب ها نسبت به اقدامات دولت با زبانی منطقی، آمارگونه و مستند پاسخ داده شود و فرمانداران تکالیف ذاتی خود را پیرامون موضوعات مربوطه انجام و گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند.

وی، تعرفه ها و اقلام انتخاباتی را آبروی انتخابات دانست و گفت:باید با حساسیت نسبت به تحویل و توزیع تعرفه ها اقدام شود تا مبادا مشکلی به وجود ایجاد آید.

استاندار گلستان با تأکید بر اتخاذ تمهیدات لازم جهت حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات یادآور شد:فرمانداران باید بسته مشارکت حداکثری در شهرستان را تهیه و طرح و برنامه های مشارکت عمومی را ارائه دهند چرا که حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است.

دکتر صادقلو با اشاره به هماهنگی های بالادستی گفت:فرمانداران و بخشداران امکانات الکترونیکی در برگزاری انتخابات را بررسی و کمبودها را اعلام نمایند تا مرتفع شود.

وی، سعه صدر در انتخابات، خبررسانی به لحظه و سریع و مدیریت صحیح کانون های بحران را بسیار مهم دانست و با اشاره به صدور و ابلاغ دستورالعمل حوزه مجازی بر توجه و اقدامات لازم تأکید کرد.

استاندار گلستان گفت:حفظ اسرار کاندیداها جزو حقوق آنها محسوب می شود و باید مورد توجه قرار گیرد و در عین حال تایید یا رد صلاحیت نیز باید بر اساس مدارک قانونی انجام شود.

وی همچنین بر حساسیت مجریان نسبت به صندوق های سیار تأکید کرد و افزود:در انتخابات باید پرانرژی وارد شویم و به گونه ای عمل کنیم که در راستای انتخابات سالم گام برداریم.

دکتر صادقلو با یادآوری ممنوعیت تبلیغات زودهنگام و لزوم برخورد جدی با تخلفات خاطرنشان کرد:باید با تعامل با هیات های نظارت، در جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور حرکت کنیم.

وی در پایان بر بهره گیری از فرصت هفته شوراها برای توسعه فرهنگ شورا تأکید کرد.

لازم به ذکر است در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان، مسئولین کمیته ها و تعدادی از فرمانداران ضمن ارائه گزارش اقدامات، نقطه نظرات خود را بیان کردند./ پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/6427



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96