اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر کل آموزش و پرورش گلستان:

ساخت ۹۵۰ کلاس درس تا مهرماه در گلستان به اتمام می‎رسد
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: ساخت۹۵۰ کلاس درس تا مهر در گلستان به اتمام می‎رسد.

 مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه از ابتدای دولت تا کنون یک هزار و ۲۰۰ مدرسه در سطح گلستان در دست ساخت قرار گرفته است، گفت:ساخت۹۵۰ کلاس درس تا مهر در گلستان به اتمام می‎رسد.

به گزارشکاسپین خبر،   محمدرضا وطنی پیش از ظهر امروز در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان اظهار داشت:امروز با حضور خیرین مدرسه‎ساز استان گلستان جشنواره خیرین مدرسه ساز را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد:این جشنواره به منظور تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری خیرین مدرسه‎ساز در سطح استان گلستان برگزار شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه از ابتدای دولت تا کنون یک هزار و 200 مدرسه در سطح گلستان در دست ساخت قرار گرفته است، گفت:ساخت950 کلاس درس تا مهر در گلستان به اتمام می‎رسد.

وطنی با بیان اینکه یک سوم از این کلاس‎های درس توسط بخش غیر دولتی ساخته شده است، تاکید کرد:در سطح استان گلستان نزدیک به 950 کلاس در حال ساخت است که امید داریم تا مهر ماه سالجاری به اتمام برسد.

وی بیان داشت:اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان ماموریت ساخت و تکمیل مدارس را دارد و بر اساس این ماموریت به مدارسی خیرسازی که 50 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد برای تکمیل شدند اقدام می‎کند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان افزود:خیرین مدرسه‎ساز ما به نفس خود پیروز شدند و اطلاعت کردند امر خداوند را و از آنچه که خداوند به آنها اطلاع کرده بود در راه رضایت الهی هزینه کردند.

وطنی یادآور شد:در ابتدای کار دولت در سطح استان گلستان 58 درصد مدارسه ما دو نوبته بود و فضای آموزشی مدارس مطلوب نبود و تلاش زیادی در طی این سال‎ها اتفاق افتاد و کلاس‎های زیادی در سطح استان گلستان ساخته شد.

وی تاکید کرد:خیرین مدرسه‎ساز برای توسعه بهداشت، اقصاد و پیشرفت کشور مدرسه می‎سازند و با ساخت مدارس در صدد تربیت انسان و انسان‎سازی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه خیرین‎مدرسه‎ساز در مسیر رسیدن انسان‎ها به خدا با ساخت مدرسه و توسعه علم‎آموزی کمک می‎کند، گفت:خیر مدرسه‎سازی کمتر از مسجد‎سازی نیست و شاید مدرسه‎سازی به دلیل مرتبه انسان‎سازی خیرش از دیگر اقدامات خیری بالاتر باشد./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6425



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96