اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان:

صیادان غیرمجاز در دریای خزر دستگیر شدند
فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان گفت: با تلاش نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان صیادان غیرمجاز در دریای خزر دستگیر شدند.

 فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان  گفت:با تلاش نیروهای  یگان حفاظت شیلات  گلستان  صیادان غیرمجاز  در  دریای خزر  دستگیر شدند.

به گزارشکاسپین خبر، سرهنگ پاسدارغفار سعیدی‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش همه نیروهای یگان حفاظت شیلات استان برای حفاظت از دام‌های خاویاری و حفظ گونه‌های نادر این ماهیان ارزشمند، اظهار داشت:نیروهای این یگان در عملیات‌‎های مختلف به مقابله با صیادان غیرمجاز و حفاظت از دام‌های خاویاری به دریا اعزام می‌شوند.

وی افزود:در همین راستا و در یک عملیات نیروهای یگان توانستند یک قایق موتوری 35 قوه اسب با 2 نفر سرنشین و تعداد 40 رشته دام فلسدار، 15 لیتر بنزین غیرمجاز و 9 شاخه لنگر را در حوزه گمیشان شناسایی کنند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان تصریح کرد:همچنین در ادامه این عملیات، 2 نفر صیاد غیر مجاز، در حوزه استحفاظی چالاشت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ سعیدی‌نسب گفت:از این 2 نفر صیاد غیر مجاز، یک فروند قایق موتوری 8 قوه اسب، 5 کیلوگرم ماهی استخوانی و 5 لیتر بنزین کشف و ضبط شد.

وی گفت:همچنین در این عملیات تعداد 110 رشته دام فلسدار بدون صاحب نیز از دریا جمع آوری و به پایگاه انتقال داده شد.

سرهنگ سعیدی نسب اظهار کرد:در ادامه عملیات‌‎های نیروهای یگان حفاظت شیلات استان و در راستای حفاظت از دام‌های خاویاری، در 2 عملیات دیگر، 3 نفر صیاد غیرمجاز به همراه آلات و ادوات صیادی، شناسایی و دستگیر شدند که از این صیادان 2 عدد قایق موتوری 5 و 15 قوه اسب، یک دستگاه جی پی اس و 16 کیلوگرم ماهی استخوانی کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان گلستان یادآور شد:همه آلات و ادوات صیادی غیرمجاز کشف شده پس از تکمیل پرونده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی، به حوزه قضایی گمیشان و ترکمن ارسال شد./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6380



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96