اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان:

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر گلستان راه اندازی می شود
معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک در همه حوزه های قضایی گلستان در سال جاری خبر داد.

 معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک در همه حوزه های قضایی گلستان در سال جاری خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر، حجت الاسلام سید محسن رسولی با اعلام این خبر، اظهار کرد:فراخوان راه اندازی این دفاتر سال گذشته منتشر شد و پس از گذراندن مراحل گزینش و اختبار(سنجش صلاحیت های علمی و عملی متقاضیان)، این دفاتر آغاز به کار خواهند کرد.

وی افزود:مصاحبه متقاضیان از ۲۳ فروردین آغاز می شود و افراد برای آگاهی از تاریخ و ساعت مصاحبه خود باید به سایت دادگستری استان به آدرس http:

به گفته ی رسولی، این دفاتر با هدف برون سپاری بخشی از امور اداری دستگاه قضایی به بخش خصوصی راه اندازی می شود.

معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان تصریح کرد:در گلستان دو دفتر خدمات قضایی الکترونیک در شهرستان گرگان فعال است که تا کنون فعالیت هایی مانند ثبت دادخواست های حقوقی، دادخواست های تجدید نظر خواهی، واخواهی(اعتراض به آرای غیابی)و ثبت نام ابلاغ الکترونیک در این دفاتر انجام می گیرد.

وی با بیان این که به تدریج بخش دیگری از فعالیت های دادگستری به این دفاتر سپرده خواهد شد، گفت:با فعال شدن این دفاتر، پرونده ها از بدو تشکیل، دیجیتالی می شوند که این امر علاوه بر این که قلم و کاغذ را از دادگاه ها حذف می کند، امکان پیگیری پرونده برای طرفین پرونده را بدون مراجعه به دادگستری، فراهم می کند.

نخستین دفتر خدمات قضایی الکترونیک استان، فروردین ۹۴ در گرگان راه اندازی شد./  پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/6370



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96