اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خبر داد

ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در محورهای گلستان/ مرگ ۱۱ نفر
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیش از هفت میلیون تردد در محورهای گلستان ثبت‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت:در ایام تعطیلات نوروزی بیش از هفت میلیون  تردد  در  محورهای گلستان  ثبت‌شده است.

به گزارشكاسپين خبر،  مهدی میقانی  ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:از تاریخ ۲۵ اسفند سال ۹۵ لغایت ۱۴ فروردین سال جاری هفت میلیون و ۶۷۰ هزار و ۹۸۹ تردد در محورهای گلستان به ثبت رسیده که این آمار رشد ۲۸ درصدی تردد نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد:تعداد خودروهای ورودی به گلستان ۶۶۱ هزار و ۲۳۱ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵.۴ درصدی داشته و تعداد تردد خروجی از استان هم ۶۱۲ هزار و ۴۳۱ ثبت‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت:از تاریخ ۲۵ اسفندماه سال ۹۵ لغایت ۱۴ فروردین‌ماه سال جاری ۱۰۶ تصادف در جاده‌های گلستان رخ‌داده که ۱۰ تصادف منجر به فوت شدن ۱۱ نفر شده است.

وی تصریح کرد:از این آمار ۸۴ تصادف مربوط به تصادفات جرحی بوده که منجر به مجروح شدن ۹۴ نفر شده است، همچنین ۱۶ تصادف خسارتی بوده است.

میقانی افزود:در تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه ۲۴ هزار و ۸۱۷ خودرو وارد گلستان و ۲۹ هزار و ۹۵۱ خودرو از گلستان خارج‌شده‌اند.

تردد بیش از ۲۸ هزار وسیله نقلیه با سرعت غیرمجاز

وی تصریح کرد:متوسط سرعت خودروها ۷۷ کیلومتر بر ساعت بوده و تعداد وسایل نقلیه که سرعت غیرمجاز داشته‌اند ۲۸ هزار و ۶۳۲ وسیله بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان در رابطه با آمار تردد در چهار محور پرتردد گلستان گفت:محور توسکستان پنج هزار و ۴۲۱ تردد، محور گلوگاه–گرگان ۱۱ هزار و ۷۸۰ تردد، محور خوش ییلاق–آزادشهر یک هزار و ۸۰۷ تردد و در جنگل گلستان–سه‌راهی کلاله پنج هزار و ۸۰۹ تردد ثبت‌شده است./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6349



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96