اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ورزشکاران گلستان پارسال 72 مدال آسیایی و جهانی کسب کردند
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ورزشکاران استان در سال گذشته موفق به کسب 72 مدال آسیایی و جهانی در رشته های گوناگون شدند.

 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان  گفت:ورزشکاران استان در سال گذشته موفق به کسب 72  مدال آسیایی و جهانی  در رشته های گوناگون شدند.

 به گزارشكاسپين خبر،  بهمن طیبی  اظهار کرد:از این تعداد، 42 عنوان در مسابقات آسیایی و 30 عنوان در رقابت های جهانی و پارالمپیک برای  ورزش گلستان  کسب شد.

وی بیان کرد:مدال های کسب شده ورزشکاران گلستان در مسابقات آسیایی و جهانی در رشته های کبدی ، والیبال ساحلی ، فوتوالی ، گورش ، والیبال ، شطرنج ، کاراته ، اواسپرت(رزمی)، تکواندو ، والیبال نشسته ، قایقرانی ، آلیش ، سپک تاکرا ، تیر و کمان ، رزمی ، پینگ پنگ ، تکواندو و پرثوا بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود:تنوع مدال های کسب شده نشان می دهد که ورزش گلستان منحصر به چند رشته خاص نیست و در حوزه های مختلف جوانان پرامید و با انگیزه استان در حال تلاش برای فتح قله های بزرگ مسابقات ورزشی معتبر هستند.

طیبی ادامه داد:همچنین گلستان مربیان سازنده و قهرمان پروری در ترکیب تیم های ملی دارد که با هدایت ورزشکاران خود موفق به کسب افتخار در مسابقات آسیایی و جهانی شدند.

وی گفت:عیسی سنگدوشی در والیبال ارتش های ایران و حمیدرضا شرآیین ، زهرا رحیمی نژاد ، منصوره ابوجعفری ، اعظم مقصودلو و سعیده مقصودلو در تیم ملی کبدی مردان و زنان؛ گلستانی های حاضر در کادر فنی تیم های ملی و مدال آور در مسابقات آسیایی و جهانی بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد:همچنین یکی از نمونه های اخلاق ورزشی کشور در سال گذشته از گلستان بود، آرش نیرآبادی کشتی گیر اخلاق مدار گلستانی با انصراف از رقابت با حریف اسرائیلی ، شایستگی های معرفتی ورزشکاران استان را ثابت کرد.

طیبی با تاکید بر تلاش مداوم همه دست اندرکاران ورزش گلستان در افزایش کیفیت و تعداد مدال های ورزش استان گفت:با روند رو به رشد کسب مدال های ورزشکاران گلستانی، انتظار می رود در پایان امسال بر کیفیت و کمیت این مدال ها افزوده شود.

وی بیان کرد:یکی از اولویت های ورزش گلستان در سال 96 علاوه بر استمرار در اجرای طرح استعدادیابی، تلاش برای کسب مدال های بیشتر و خوش رنگ تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود:کارهای زیربنایی زیادی برای کمک به رشد و توسعه ورزش استان انجام شد که باید تلاش کنیم با استفاده از همه ظرفیت ها، گلستان به جایگاه واقعی اش در ورزش کشور برسد./ايرنا 


http://www.caspiankhabar.com/6345



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96