اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست فوریت‌های پزشکی:

بیش از ۱۰۰ هزار خدمات درمانی در استان گلستان ارائه شد
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: بیش از ۱۰۰ هزار خدمات بیمارستانی در ایام نوروز امسال به مردم و گردشگران نوروزی ارائه شده است.

 سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان گفت:بیش از ۱۰۰ هزار خدمات بیمارستانی در ایام نوروز امسال به مردم و گردشگران نوروزی در استان گلستان ارائه شده است.

به گزارشكاسپين خبر،‌  علیرضا کمال غریبی در گفت‌‎وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت:از 25اسفند تا 15فروردین دانشگاه علوم پزشکی و بخش فوریت‌های پزشکی به بیش از 100 هزار نفر خدمات بیمارستانی به صورت سرپائی و بستری ارائه داده است.

وی تصریح کرد:از 25اسفند تاکنون 100هزار نفر به بیمارستان‌‎ها و مراکز درمانی منتقل شده‌اند که 90هزار نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند و 10 هزار نفر هم در بیمارستان‌ها بستری شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان تاکید کرد:در این مدت مرکز فوریت‌های پزشکی استان بیش از 3500 ماموریت انجام داده که بیش از 850 حادثه ترافیکی بوده است.

کمال غریبی افزود:تلفات جاده‌ای در استان گلستان در این ایام کاهش چشمگیری داشته و این جای قدردانی از مردم و مسئولان را دارد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان تاکید کرد:46 پایگاه فعال اورژانس، 55 آمبولانس ثابت، 45 آمبولانس سیار و یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی در 25بیمارستان دولتی وخصوصی به مردم در این ایام خدمات‌رسانی کردند.

وی افزود:طرح خدمات سفر با مشارکت دستگاه‌های مختلف مانند راهداری، پلیس راه، اورژانس دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر از 25 اسفند در استان آغاز شده بود./تسنيم 


http://www.caspiankhabar.com/6335



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96