اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون هواشناسی گلستان:

ارتفاعات استان گلستان سفیدپوش شد
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با توجه به نفوذ سامانه سرد و بارشی ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان گلستان با بارش برف سفیدپوش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت:با توجه به نفوذ سامانه سرد و بارشی ارتفاعات و مناطق کوهستانی استان گلستان با بارش برف سفیدپوش شده است.

به گزارشكاسپين خبر،‌ محمدرضا رحمان‌نیا اظهار داشت:در 24 ساعت گذشته در بیشتر مناطق استان گلستان بارش باران گزارش شده است که بیشترین میزان بارندگی از گلیداغ مراوه تپه گزارش شده است.

وی با اشاره به سفیدپوش شدن ارتفاعات استان تصریح کرد:بیشترین میزان بارش برف در شبانه‌روز گذشته از منطقه کوهستانی افراتخته علی‌آباد‌کتول گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان افزود:در این مدت در افرا تخته 6 سانتیمتر برف و در ارتفاعات حاجی آباد شهرستان کردکوی نیز 5 سانتیمتر برف باریده است.

وی گفت:در این مدت بیشترین میزان بارندگی هم از شهر گلیداغ شهرستان مراوه تپه به میزان 37 سانتیمتر گزارش شده و میزان باران در گرگان مرکز استان گلستان نیز به 14 سانتیمتر رسیده است.

رحمان‌نیا اظهار کرد:تا فردا بارش های خفیف و پراکنده در استان ادامه دارد و این سامانه بارشی صبح چهارشنبه از فراز استان عبور می کند و از روز چهارشنبه شاهد افزایش دمای هوای استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت:در 24 ساعت گذشته هم مراوه تپه با 5 درجه بالای صفر سردترین و اینچه برون و گنبدکاووس با 14 درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهر استان بودند./تسنيم 


http://www.caspiankhabar.com/6334



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96