اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون هواشناسی گلستان:

گلستان روز طبیعت بارانی است/کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان گفت: با نفوذ سامانه بارشی و سرد از فردا به استان، آسمان گلستان در روز طبیعت بارانی و سرد است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی گلستان گفت:با نفوذ سامانه بارشی و سرد از فردا به استان، آسمان گلستان در روز طبیعت  بارانی و سرد است.

به گزارشکاسپین خبر، محمدرضا رحمان‌نیا اظهار داشت:بررسی آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از نفوذ جریانات سرد و مرطوب شمالی از اواسط روز جمعه یازدهم فروردین ماه به استان است که پیامد آن وزش شدید باد، رگبارهای پراکنده و افزایش ابر تا بعدازظهر روز شنبه در استان است.

وی افزود:از بعدازظهر روز شنبه به تدریج با تشدید جریانات سرد و مرطوب شمالی، بارش متناوب باران در مناطق مختلف استان، در ارتفاعات بارش پراکنده برف، احتمال رعدوبرق، کاهش دمای هوا بین 10 تا 12 درجه و در برخی مناطق تشکیل مه پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان تصریح کرد:این روند تا اواخر روز سه شنبه پانزدهم فروردین ماه در استان گلستان ادامه دارد.

رحمان‌نیا گفت:به علت شدت بارش باران در روز سیزدهم فروردین ماه روز طبیعت، آبگرفتگی برخی معابر عمومی و در ارتفاعات به علت بارش برف و پدیده مه، اختلال در ترددهای جاده‌ای مناطق کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر گونه تغییر در الگوهای پیش‌یابی در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود:در این مدت بیشینه سرعت باد در نزدیکی ساحل تا 45 و دور از ساحل تا 70 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج تا 3 متر پیش‌بینی می‌شود و باید در این مدت برای فعالیت‌های صید و صیادی اقدامات ایمنی را درنظر داشت./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6327



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96