اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری و حمل و نقل گلستان مطرح کرد

ثبت بیش از ۴ میلیون تردد در محورهای استان گلستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد نوروزی در استان، تاکنون ۴ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۶۳۱ تردد در جاده‌های استان گلستان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت:از ابتدای آغاز فعالیت  ستاد نوروزی  در استان، تاکنون ۴ میلیون و ۵۸۲ هزار و ۶۳۱ تردد در جاده‌های استان گلستان ثبت شده است.

به گزارشکاسپین خبر،  مهدی میقانی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:از 25 اسفند سال گذشته تا ششم فروردین ماه بیش از 4 میلیون و 582 هزار و 631 تردد در جاده های استان گلستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود:تاکنون میزان تردد ورودی در استان 402 هزار و 195 تردد ثبت شده که نسبت به سال گذشته افزایش 8 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تصریح کرد:در روز ششم فروردین ماه 437 هزار و 136 تردد در جاده های استان گلستان ثبت شده که پرترددترین محور در محور گرگان به علی آبادکتول با 37 هزار و 617 تردد بوده است.

میقانی همچنین درباره وقوع تصادفات در این مدت در محورهای استان هم گفت:در این مدت در مجموع 71 تصادف در جاده های استان رخ داده که در 5 تصادف در استان 5 نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود:همچنین در 52 تصادف جرحی در محورهای استان در این مدت 60 نفر زخمی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان اظهار کرد:در بخش حمل و نقل استان در ایام نوروز بیش از 70 شرکت مسافربری با 1800 دستگاه انواع وسیله و 3 هزار و 300 راننده حرفه‌ای به مردم خدمات می‌دهند.

میقانی تاکید کرد:در بخش راهداری هم 40 گروه با 400 نفر نیرو با 160 دستگاه و ماشین‌آلات راهداری در طول اجرای طرح نوروزی به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6308



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96