اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان تقویت می‌شود
رئیس کل دادگستری استان گفت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برای رفع موانع تولید در استان تقویت شده و از ظرفیت آن بیشتر استفاده خواهد شد.

 رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، برای رفع موانع تولید در استان گلستان تقویت شده و از ظرفیت آن بیشتر استفاده خواهد شد.

به گزارشکاسپین خبر، هادی هاشمیان با اشاره به منویات و تاکیدات پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاری و مبارزه با پدیده قاچاق اظهار داشت:دادگستری استان امسال نیز مانند سال گذشته در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان، مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه‌گذاران را بررسی و برای رفع آن تلاش می‌کند.

وی با بیان این که بخشی از مشکلات سرمایه‌گذاران در استان، بروکراسی اداری و قوانین دست و پاگیر است، افزود:از ظرفیت کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری که دستگاه‌های ذیربط هم در آن عضو هستند برای رفع این موانع استفاده خواهیم کرد.

هاشمیان بار دیگر با تاکید بر این که دستگاه قضایی از سرمایه گذاران واقعی حمایت می کند گفت:امسال نیز تلاش می کنیم امنیت سرمایه گذاری و حمایت از تولیدکنندگان داخلی را که مهم‌ترین رکن در استقلال اقتصادی و قطع وابستگی به بیگانگان است، محقق کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان بر مبارزه قاطعانه با پدیده قاچاق کالا و ارز هم تاکید کرد و افزود:اگر پدیده قاچاق را کنترل نکنیم، تلاش و سرمایه‌گذاری در بخش تولید، چندان اثربخش نخواهد بود.

هاشمیان به تلاش‌های دادگستری استان برای ایجاد امینت سرمایه گذاری در استان در سال 95 گفت:علاوه بر بررسی موردی مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی استان در جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان، به شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی هم سر زدیم و از نزدیک و رو در رو دغدغه‌های تولیدکنندگان را شنیدیم و برای رفع آن تلاش کردیم./  روابط عمومی دادگستری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/6298



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96