اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خانه معلم گرگان در نوروز تنها به فرهنگیان خدمات می دهد
مدیرعامل مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان گرگان گفت: این مرکز براساس بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در ایام نوروز تنها امکان ارائه خدمت به مسافرین فرهنگی را دارد.

 مدیرعامل مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان گرگان  گفت:این مرکز براساس بخشنامه  اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان  در  ایام نوروز  تنها امکان ارائه خدمت به  مسافرین فرهنگی  را دارد.

به گزارشكاسپين خبر،  ابوطالب مهری  افزود:این مرکز دارای 30 اتاق و سوئیت سه تا پنج نفره بوده و به منظور ارائه خدمات بهتر، با سه هتل و خانه اسکان نیز هماهنگ شده تا با قیمت مناسب تری مسافرین فرهنگی از خدمات آنها استفاده کنند.

وی اظهار کرد:همچنین 15 سوئیت در دانشگاه فرهنگیان برادران و 10 سوئیت در دانشگاه فرهنگیان خواهران شهرستان آماده پذیرش مسافرین فرهنگی است.

مهری همچنین از تعمیر، بازسازی و نوسازی برخی تجهیزات این مجموعه و افزایش کیفیت غذای آن خبر داد و گفت:هم اینک مرکز آموزش رفاهی در علی آبادکتول نیز با پیشرفت فیزیکی 70 درصد در حال ساخت است و در آزادشهر زمین آن واگذار شده و به زودی کار ساخت آغاز خواهد شد.

به گفته وی؛ گنبدکاووس و بندرگز خانه معلم دارند و سیاست آموزش و پرورش گلستان، ساخت یک مرکز آموزش رفاهی در هر شهر استان است.

مهری اضافه کرد:یکی از برنامه های مرکز، گسترش فضای آن است که البته به لحاظ ارتفاع این امکان وجود ندارد، اما پیگیری برای خرید زمین جنب مرکز به مساحت 600 مترمربع در دست انجام است.

وی در ادامه به برگزاری تورهای گرگان گردی و استان گردی اشاره کرد و گفت:این تورها در جهت آشنایی بیشتر مسافران و فرهنگیان با جاذبه های تاریخی و گردشگری استان اجرایی شده است.

به گفته وی این مرکز بنا دارد تا با توجه به در اختیار داشتن مجتمع استخر شنا، تیم های ورزش های آبی ویژه همکاران و دانش آموزان را راه اندازی کند.

مرکز آموزش رفاهی فرهنگیان گرگان در بلوار ناهارخوران این شهر قرار دارد و 110 تخت در 30 اتاق، رستوران با ظرفیت 400 نفر و پذیرش 80 نفری در تریا از جمله ظرفیت های آن است./ايرنا


http://www.caspiankhabar.com/6284



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96