اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس ستاد اسکان نوروزی آزادشهر:

مدارس شهرستان آزادشهر برای اسکان نوروزی تجهیز شد
مدیر آموزش و پرورش و رئیس ستاداسکان مسافران نوروزی آزادشهر گفت: ۱۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان آزادشهر مهیا و تجهیز شده است.

 مدیر آموزش و پرورش  و  رئیس ستاداسکان مسافران نوروزی آزادشهر  گفت:۱۰۰ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در  شهرستان آزادشهر  مهیا و تجهیز شده است.

به گزارشكاسپين خبر،  مهدی مفیدی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:بیش از 100 کلاس درس برای اسکان و ساماندهی مسافران نوروزی در مدارس شهرستان آزادشهر در نظر گرفته و تجهیز شده است.

وی افزود:با هدف خدمات‌رسانی به همکاران فرهنگی و دیگر مسافران در ایام نوروز 96، تعداد 107 کلاس درس در 11 مدرسه در این شهرستان را به امکانات مناسب رفاهی و اقامتی مانند فرش، پتو، یخچال، تلویزیون و وسایل گرمایشی و سرمایشی مجهز کرده‌ایم.

وی افزود:در این زمینه تعداد 41 نفر از عوامل اجرایی اعم از ستادی، پذیرش و خدماتی در طول ایام نوروز در خدمت مسافران هستند.

رئیس ستاداسکان مسافران نوروزی آزادشهر تصریح کرد:فعالیت ستاد اسکان نوروزی از امروز 26 اسفند 95 آغاز و تا 12 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر اظهار امیدواری کرد تا این شهرستان میزبان شایسته‌ای برای مسافران و میهمانان نوروزی باشد.

مفیدی افزود:با توجه به شرایط جغرافیایی شهرستان و قرار گرفتن بر سر سه راهی گلستان، خراسان و سمنان و وجود مراکز زیارتی و سیاحتی در این منطقه و جاذبه‎های گردشگری شهرستان آزادشهر همواره پذیرای مسافران زیادی بوده است.

وی اظهار کرد:در چند سال گذشته و با هماهنگی و برنامه‎ریزی ستاد دائمی سفر آموزش و پرورش شهرستان سهم عمده‎ای در استقبال، اسکان و استقرار مسافران داشته است./تسنيم 


http://www.caspiankhabar.com/6283



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96