اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز محدودیت های ترافیکی از 28 اسفند 95در گلستان
فرمانده پلیس راه استان گلستان گفت: همزمان با دور نخست سفرهای نوروزی، طرح محدودیت های ترافیکی از امروز شنبه در محورهای مواصلاتی این استان آغاز شده است.

 فرمانده پلیس راه استان گلستان  گفت:همزمان با دور نخست  سفرهای نوروزی ، طرح  محدودیت های ترافیکی  از امروز شنبه در محورهای مواصلاتی این استان آغاز شده است.

به گزارشكاسپين خبر،‌  سرهنگ علی عبدی  افزود:این طرح شامل  ممنوعیت تردد  انواع تریلر به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی است.

وی ادامه داد:این طرح که از امروز آغاز شده تا پایان روز دوشنبه 30 اسفند از ساعت 6 صبح الی 24 شب ادامه خواهد داشت، این طرح از ورودی غربی گلستان(پلیس راه نوکنده)تا شرق استان(پارک ملی گلستان)در مسیر تهران-گرگان-مشهد اجرا شده است.

سرهنگ عبدی تصریح کرد:مرحله دوم ممنوعیت از روز 12 فروردین تا 13 فروردین سال 96 در ساعات 6 صبح تا 24 شب در همین مسیر ها اجرایی می شود.

وی با اشاره به طرح نوروزی پلیس راه گلستان نیز اظهار کرد:285 نفر نیروی پلیس راه با 93 دستگاه خودرو و با ایجاد 15 ایستگاه و پاسگاه در ایام نوروز به مردم و مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

فرمانده پلیس راه گلستان از رانندگان خواست که با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه های پلیس سفری ایمن داشته باشند.

به گفته وی؛ متاسفانه در سال 95 نخستین تصادف منجر به فوت در کشور در استان گلستان و در مسیر آق قلا به اینچه برون به وقوع پیوست.

سرهنگ عبدی اظهار امیدواری کرد که مسافران در سال جدید سفری ایمن و بدون حادثه و با رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی داشته باشند.

استان مرزی گلستان واقع در شمال کشور با یک میلیون و 868 هزار و 819 نفر جمعیت از مناطق گردشگر پذیر ایران بوده و علاوه بر آن در مسیر زائران حرم امام رضا(ع)که از طریق جاده تهران-ساری-گرگان-بجنورد-مشهد سفر می کنند، قرار دارد./ايرنا 


http://www.caspiankhabar.com/6282



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96