اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس جهاد کشاورزی گلستان:

بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی از فردا در گلستان توزیع می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از آغاز توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار شب عید از 26 اسفند در استان خبر داد و گفت: بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی برای توزیع تهیه و ذخیره شده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از آغاز توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار  شب عید از 26 اسفند در استان خبر داد و گفت:بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی برای توزیع تهیه و ذخیره شده است.

به گزارشكاسپين خبر،  دکتر مختار مهاجر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار شب عید، از پنجشنبه 26 اسفند در گرگان و گنبدکاووس آغاز خواهد شد، اظهار کرد:توزیع در بقیه شهرستان ها از روز شنبه 28 اسفند آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال 170 تن گوشت مرغ، 30 تن گوشت قرمز و 500 تن برنج برای ایام نوروز ذخیره سازی شده است، افزود:1000 تن پرتقال و 350 تن سیب درختی نیز برای عرضه ذخیره شده است.

مهاجر با تاکید بر اینکه ظرفیت افزایش ذخایر نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد:این اقلام در فروشگاه های دائمی تعاون روستایی و فروشگاه هایی مشخص در سطح استان عرضه می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان تصریح کرد:قیمت کالاها در حال نهایی شدن است و تا روز آغاز توزیع، اعلام خواهد شد./روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي 


http://www.caspiankhabar.com/6274



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96