اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرپرست فوریت‌های پزشکی:

تعداد مصدومان چهارشنبه آخرسال در گلستان به ۲۳ نفر رسید
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان از مصدومیت ۱۱ نفر در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: از این تعداد ۸ نفر در بیمارستان بستری شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان از مصدومیت ۱۱ نفر در چهارشنبه آخر سال استان گلستان خبر داد و گفت:از این تعداد ۸ نفر در بیمارستان بستری شدند.

به گزارشکاسپین خبر، علی‌رضا کمال غریبی با اشاره به آخرین آمار قربانیان حوادث چهارشنبه آخرسال اظهار داشت:متاسفانه تاکنون آمار مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان به 23 نفر رسیده که بیشتر این افراد به صورت سرپائی درمان شدند.

وی افزود:از این تعداد 8 نفر در بیمارستان‌های استان گلستان بستری هستند و بقیه به صورت سرپائی درمان شدند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان تصریح کرد:از این تعداد 11 نفر در گنبدکاووس، 9 نفر در گرگان، 2 نفر در علی آبادکتول و یک نفر در بندرگز بوده است.

کمال غریبی افزود:بیشتر این مصدومان حوادث از ناحیه دست دچار مصدومیت شدند اما بیشتر افرادی که بستری شدند ازناحیه صورت و چشم دچار جراحت یا سوختگی هستند.

وی اظهار کرد:یک نفر در گرگان در انبار منزلی بر اثر انفجار نارنجک از ناحیه سر، صورت و دست و چشم ها آسیب دیده که شدیدترین مصدوم تاکنون در استان بوده است.

وی از آمادگی 130 نیروی اورژانس برای چهارشنبه آخر سال خبر داد و اظهار کرد:25 بیمارستان در سطح استان گلستان آماده پذیرش حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال را دارند./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6273



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96