اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس پلیس‌راه گلستان:

بی‌احتیاطی راننده کامیون در مینودشت منجر به فوت ۴ نفر شد
رئیس پلیس‌راه گلستان گفت:رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده کامیون منجر به کشته شدن چهار سرنشین خودروی سمند در محور مینودشت به گنبدکاووس شد.

رئیس پلیس‌راه گلستان گفت:بی‌احتیاطی و رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده یک دستگاه کامیون منجر به تصادف و کشته شدن چهار سرنشین خودروی سمند در محور مینودشت به گنبدکاووس شد.

به گزارش کاسپین خبر،  سرهنگ علی عبدی اظهار کرد:ساعت سه و ۴۰ دقیقه بامداد سه شنبه در محور مینودشت به گنبدکاووس بین یک کامیون و یک دستگاه سمند تصادفی رخ داد که منجر به کشته شدن چهار سرنشین خودروی سواری شد.

وی تصریح کرد:چهار سرنشین خودروی سمند در دم فوت کردند و یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان بستری است.

رئیس پلیس‌راه گلستان علت وقوع این حادثه را رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده کامیون عنوان کرد و گفت:این کامیون از جوین سبزوار بارگیری و در حال دور زدن بوده اما توجه نکردن راننده آن به حق تقدم باعث بروز این حادثه شد.

عبدی در رابطه با هویت کشته‌شدگان در این حادثه گفت:سرنشینان این خودروی سمند اعضای یک خانواده نبودند و راننده این خودرو ۴۰ ساله، اصالتاً تهرانی و ساکن گنبدکاووس بوده است.

وی تصریح کرد:متأسفانه در سال ۹۵ نخستین تصادف سال متعلق به نام استان گلستان ثبت‌شده و حدود ۲۰ نفر در تصادفات مربوط به فروردین‌ماه جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس‌راه گلستان اظهار کرد:این افراد کشته‌شده همگی از استان گلستان بوده و ما انتظار داریم هم استانی‌ها به دلیل آشنا بودن با جاده‌های استان دقت بیشتری در هنگام رانندگی داشته باشند تا از وقوع چنین حوادثی جلوگیری شود./مهر 


http://www.caspiankhabar.com/6265



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96