اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شهردار گرگان:

۳ طرح بزرگ عمرانی سال آینده در گرگان اجرائی می‌شود
شهردار گرگان گفت: ۳ طرح بزرگ عمرانی در سال ۹۶ در گرگان مرکز استان گلستان به اجرا در می‌آید.

 شهردار گرگان  گفت: ۳ طرح بزرگ عمرانی  در سال ۹۶ در  گرگان  مرکز استان گلستان به اجرا در می‌آید.

به گزارشکاسپین خبر،  حسین صادقلو  ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره مهم‌ترین طرح‌های عمرانی سطح شهر اظهار داشت:طرح تله کابین، هتل نهار خوران در مرحله جذب سرمایه‌گذار قرار گرفته و با نهایی شدن آنها این طرح‌ها در سال 96 اجرائی می‌شوند.

وی تاکید کرد:ما به مردم شهر قول داده بودیم که این طرح‌ها عملیاتی شود که در سال 95 موافقت‌های اصولی این 2 طرح گرفته شده و برای تله کابین هم موافقت سازمان جنگله‌ای کشور را هم گرفته‌ایم و به‌زودی دستور نهایی آن به دست ما می‌رسد و در این مرحله به دنبال جذب سرمایه‌گذار خواهیم بود.

شهردار گرگان تصریح کرد:برای طرح هتل نهارخوران نیز زمین خریداری شده و مصوبه‌های لازم دریافت شده و به‌دنبال جذب سرمایه‌گذار مناسب هستیم و برای پارک بازی نیز زمین مناسب در هزارپیچ مشخص شده اما چون زمین متعلق به شرکت تعاونی مسکن است قرار شد پس از جلسه اعضاء در ایام نوروز شرایط خرید آن فراهم شود.

وی درباره زیباسازی شهر گرگان در این هفته‌های پایانی سال هم گفت:اقدامات بسیار گسترده‌ای انجام شده تا پذیرای مهمانان نوروزی باشیم.

صادقلو افزود:گل‌آرایی، نصب المان‌های سنتی و زیبا در شهر، نورافشانی، مرمت خط‌کشی‌ها در سطح شهر و تعمیر چراغ‌های راهنمایی و ایجاد فضای سبز جدید از جمله اقدامات در این ایام سال است.با اجرای این طرح‌ها به‌دنبال ایجاد فضای سبز و زیبا برای شهروندان و ماندگاری مسافر در شهرستان هستیم./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6264



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96