اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای گلستان:

۶۰ سامانه هوشمند در جاده‌های استان گلستان فعال شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان گفت: ۶۰ سامانه هوشمند در سطح استان گلستان فعال است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان با بیان اینکه ۶۰ سامانه هوشمند در سطح استان گلستان فعال است، افزود:جاده‎های ما با افزایش ۱۶ دوربین کنترل سرعت ، در رصد کامل قرار خواهد گرفت.

به گزارشکاسپین خبر، مهدی میقانی صبح امروز در نشست خبری مدیران شورای حمل و نقل استان گلستان که با محوریت خدمات نوروزی استان در سال 1396 برگزار شد، اظهار داشت:حمل نقل جاده‎ای 70 شرکت با 3 هزار و 500 راننده تمهیدات خود را برای ایام نوروزی در نظر گرفته و آمادگی دارد که در حمل و نقل جاده‎ای ارائه خدمات بدهد.

وی تصریح کرد:براساس برنامه‌ریزی‎های انجام شده برای اعزام 10 هزار نفر از بسیجان استان گلستان به منطقه عملیاتی جنوب کشور شرکت‎های مسافربری ما آمادگی دارند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان با بیان اینکه 60 سامانه هوشمند در سطح استان گلستان فعال است، افزود:جاده‎های ما با افزایش 16 دوربین کنترل سرعت در رصد کامل قرار خواهد گرفت.

میقانی افزود:با افزایش این دوربین‎ها به دنبال این هستیم که بتوانیم کنترل سرعت را داشته باشیم چرا که سرعت ما در همه تصادفات در جاده‎ها سبب افزایش تلفات شده است.

وی تصریح کرد:برای معاینه فنی خودرودهای سنگین هم 2 مرکز در سطح استان فعال است و روزانه 50 خودروی سنگین مورد معاینه فنی قرار می‎گیرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان ادامه داد:در سال جاری بیش از 16 هزار خودروی سنگین مورد معاینه فنی قرار گرفتند که نسبت به سال گذشته بیش از 7 درصد رشد داشتیم.

میقانی اظهار کرد:48 درصد کامیون‎های ما در تست معاینه فنی رد شدند و این بیانگر این است که ما چشم‎پوشی نسبت به خودروهای سنگین نداشتیم.

وی تاکید کرد:از ابتدای اسفند ماه پیش‎فروش بلیط‎ها را داشتیم و امسال هیچ افزایش قیمتی را در بحث اتوبوس‎رانی نداشتیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان با بیان اینکه در 365 روز سال اقدامات راهداری انجام می‎شود، افزود:برای ایام نوروز خط‎کشی محورها را به طول یک‌هزار کیلومتر داشتیم.

میقانی تاکید کرد:براساس پایش اطلاعات سه ساله با همکاری پلیس راهور و راهداری 123 نقطه دارای تصادف در محورهای استان است که 48 نقطه آن را پرتصادف اعلام کردند.

وی افزود:همه تلاش ما ارائه خدمات مطلوب است و پس از آن بحث امنیت جاده‎ای را توجه ویژه داشته باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ای استان گلستان تاکید کرد:در فرودرین ماه سال گذشته 35 نفر براساس تصادفات فوت کردند و امید داریم با تدابیری که اندیشیده شده این آمار کاهش پیدا کند.

میقانی افزود:در حالی که در کشور 3.5 درصد کاهش تلفات دارد، در استان گلستان نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش تلفات جاده‎ای داشتیم./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6257



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96