اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس در گلستان برای اسکان مسافران نوروزی آماده می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس برای اسکان و ساماندهی مسافران نوروزی در مدارس استان گلستان درنظر گرفته شده است.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان  گفت:بیش از ۱۵۰۰ کلاس درس برای  اسکان و ساماندهی مسافران نوروزی  در مدارس استان گلستان درنظر گرفته شده است.

به گزارشکاسپین خبر،  محمدرضا وطنی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:باهدف خدمات‌رسانی به مسافران در  ایام نوروز 96  تعداد 20 پایگاه و  186 مدرسه استان گلستان  را به استعداد 1587 کلاس درس به امکانات مناسب رفاهی و اقامتی تجهیز می‌شود.

وی افزود:این کلاس های درس به امکاناتی مانند فرش، پتو، یخچال، تلویزیون و وسایل گرمایشی و سرمایشی مجهز میشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد:در این باره تعداد 455 نفر از عوامل اجرایی مانند از ستادی، پذیرش و خدماتی در طول ایام نوروز در خدمت مسافران در استان گلستان هستند.

وی با بیان اینکه امیدواریم که میزبان شایسته‌ای برای مسافران و میهمانان نوروزی باشیم، افزود:پذیرش اسکان نوروزی در مدارس استان گلستان از 27 اسفند 95 آغاز و تا 12 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

وطنی اظهار کرد:همه‌ساله در ایام عید نوروز و فصل تابستان با آغاز مسافرت فرهنگیان و دیگر اقشار جامعه، آموزش و پرورش با تجهیز و ساماندهی مدارس و کلاس‌ها به مسافران خدمات اسکان را ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه امسال هم 18 پایگاه در 14 شهرستان استان کار خدمات‌رسانی به فرهنگیان را برعهده دارند، اظهار داشت:همه مسافران می‌توانستند از امکانات اسکان ستاد آموزش و پرورش استفاده کنند و این امر تنها اختصاص به فرهنگیان نداشته است.


http://www.caspiankhabar.com/6255



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96