اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان مطرح کرد:

جانبداری، خط قرمز دست اندرکاران انتخابات
استاندار گلستان : خط قرمز دست اندرکاران انتخابات، جانبداری است و نگاه جامعه با جانب داری تغییر می کند و مردم تحمل آن را ندارند.

 استاندار گلستان :خط قرمز دست اندرکاران  انتخابات ،  جانبداری  است و نگاه جامعه با جانب داری تغییر می کند و مردم تحمل آن را ندارند.

به گزارشکاسپین خبر،  دکتر حسن صادقلو  در هفتمین جلسه  ستاد انتخابات استان،  انتخابات را اقدامی بزرگ با شعاع زمانی، مکانی و حتی بین المللی دانست و گفت:امروز تکلیف ما نماد سازی تصمیمات مردم به واسطه انتخابات است.

وی افزود:به درجه ای که دست اندرکاران انتخابات رای مردم را تقویت کنند، اصالت انتخابات معنی می یابد و به واسطه تاثیر جهانی آن حضور مردم در انتخابات ها و یوم الله پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می آیند.

صادقلو با بیان اهمیت روش اقدام در انتخابات، تصریح کرد:تعامل با نیروهای حوزه نظارت، نیروی انتظامی، اجرا و اندام جامعه و البته کاندیداها بسیار مهم است.

استاندار گلستان در خصوص تعامل با کاندیداها، یادآور شد:کاندیداها باید احساس امنیت و امانت داری نسبت به دست اندرکاران انتخابات داشته باشند و باید نسبت به عوامل اجرایی باور و ایمان پیدا کنند.

وی، قانون دانی و قانون خوانی مجریان انتخابات را مهم دانست و گفت:اگر مجریان، قانون دانی لازم را نداشته باشند، سیستم تضعیف می شود و جاری کردن قانون از اهمیت بالایی برخوردار است و هیچ کوتاهی در قبال قانون پذیرفته نیست و ما به مُرّ قانون مسئولیم.

صادقلو اظهار کرد:تسلط به قانون برای مجریان انتخابات مطالبه ساز می شود و زبان و صدا شما را بلند می کند.

استاندار گلستان رعایت اخلاق انتخاباتی را حرکت در مسیر انقلاب قلمداد کرد و افزود:توجه به اخلاق و سعه صدر در انتخابات باید مورد توجه برگزارکنندگان باشد و مجریان انتخابات باید در هنگامه آن ظرفیت خود را بالا ببرند و تحمل خود را افزایش دهند و با پرهیز از بی حوصلگی فعالیت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد:دست اندرکاران انتخابات باید با کاندیداها روابط تنگاتنگی برقرار کنند و در جلسات آموزشی و توجیهی و حفظ رفاقت با رعایت قانون، از تدبیر انتخاباتی رونمایی کنند.

صادقلو که در جمع مسئولین برگزاری انتخابات، فرمانداران و بخشداران سراسر استان سخن می گفت، یادآور شد:قول ها در انتخابات به مثابه کلک انتخاباتی هستند و نفس قول در زمانه انتخابات خلاف است و نامزدها تنها باید برنامه های خود را اعلام کنند و دست اندرکاران باید این مسئله را بطور دقیق رصد کنند و توجه داشته باشند که قول دادن کاندیداها استثمارگری انتخاباتی است.

وی توجه جدی مجریان انتخابات به تقویم دقیق اجرایی انتخابات را خواستار شد و تاکید کرد:با توجه به ازدحام و تراکم جمعیت کاندیداها در زمان ثبت نام، لازم است کسانی که قصد کاندیداتوری دارند از هم اکنون گواهی عدم سو پیشینه خود را اخذ کنند.

صادقلو با اشاره به اینکه اوج رقابت چهره به چهره در انتخابات شوراها انجام می شود، گفت:فرمانداران و بخشداران باید کوچک ترین اخبار و اطلاعات را مورد رصد قرار دهند و کانون های احتمالی بحران را بررسی کنند.

وی بازرسی را امری مستمر دانست و تصریح کرد:بازرسی تنها به انتهای کار معطوف نمی شود بلکه امری آغازین و پیش آغازین است و با بازرسی مستمر نقشی مستمر در انتخابات خواهیم داشت.

صادقلو با تاکید بر اهمیت پشتیبانی، یادآور شد:مجریان انتخابات نباید دغدغه پشتیبانی داشته باشند و رسالت پشتیبانی پیش دستی و توانمند سازی است و باید در تمام ابعاد پیشتاز، پیش برنده، پیشگام و تسریع کننده باشد.

استاندار گلستان با اشاره به موضوعاتی که ممکن است طی این روزها علیه دولت زده شود، گفت:صدای ما در اقدامات با توجه به شرایط بلند است و در هر محفلی برای ارائه گزارش اقدام و عمل آماده ایم و باید مراقب بود که به بهانه تبلیغات سوء استفاده ای علیه دولت و نظام صورت نگیرد و افرادی برای خوش نمایی، نقد بیراه نکنند./پایگاه اطلاع رسانی استانداری


http://www.caspiankhabar.com/6250



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96