اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی علی‌آبادکتول:

۱۷ هزار عدد مواد محترقه در علی‌آبادکتول کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ هزار عدد مواد محترقه در شهرستان علی‌آبادکتول کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۱۷ هزار عدد  مواد محترقه  در شهرستان علی‌آبادکتول  کشف و ضبط  شده است.

به گزارشکاسپین خبر،  سرهنگ علی اکبر اژدری  ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به روزهای پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال اظهار داشت:اقدامات لازم در خصوص چهارشنبه آخرسال پیش‌بینی شده و با همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان با مدیریت انتظامی تلاش خواهیم کرد از هر گونه اقدامات غیرمعقولانه توسط افرادهنجارشکن پیشگیری شود و افراد هنجارشکن دستگیرمی‌شوند و تا پایان تعطیلات در اختیار قانون خواهند بود.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و قرارگاه جهادی مبارزه با سرقت و پس ازانجام اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه تصریح کرد:ماموران انتظامی امسال موفق به کشف بیش از 35 هزار قلم  داروی قاچاق و تقلبی  و دستگیری 3 نفر متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول گفت:از ابتدای امسال تاکنون همچنین 17 هزار عدد مواد محترقه در شهرستان علی‌آبادکتول کشف و ضبط شده و 6 نفر دستگیر شدند.

سرهنگ اژدری گفت:در این مدت هم 5 هزار قلم انواع کالای قاچاق در این شهرستان کشف و 4 نفر دستگیر شدند و 109 فقره سرقت موتورسیکلت هم کشف و 28 سارق دستگیر شدند.

وی اظهار کرد:در این مدت همچنین 417 کیلوگرم انواع موادمخدر به خصوص از نوع تریالک در این شهرستان کشف شده و 620 فقره سرقت هم رخ داده و 262 سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول افزود:در مجموع وقوع سرفت ها در این شهرستان 3 درصد کاهش و کشفیات 8 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

سرهنگ اژدری با بیان اینکه 18 درصد متوفیان تصادفات در این شهرستان موتورسیکلت سواران هستند، گفت:در این مدت مصدومان تصادفات 13 درصد کاهش داشته است./تسنیم 


http://www.caspiankhabar.com/6246



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96