اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در نوروز سه سال گذشته صورت گرفت؛

پذیرش 414 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان گلستان
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در تعطیلات نوروز سه سال گذشته مجموعا 414 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان گلستان پذیرش شدند.

 مدیرکل آموزش و پرورش گلستان  گفت:در  تعطیلات نوروز  سه سال گذشته مجموعا 414 هزار نفر در مراکز  اسکان فرهنگیان  استان گلستان پذیرش شدند.

به گزارشکاسپین خبر،  محمدرضا وطنی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش  با رویکرد تامین رفاه همکاران تلاش می کند تا با اجرای طرح های رفاهی و درمانی، دریافت تسهیلات، بهبود روش ها و استقرار شیوه های نوین مدیریتی، رفاه نسبی را برای همکاران ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین طرح های رفاهی آموزش و پرورش، اسکان موقت فرهنگیان در ایام تعطیلات است، افزود:اسکان یک طرح ملی و سراسری است و هدف اصلی آن حمایت از فرهنگیان در امر سفر است.

وطنی تصریح کرد:اسکان فرهنگیان علاوه بر ایجاد یک فضای امن برای آنها، باعث کاهش هزینه های سفر، مشارکت در امر ایرانگردی، اشتغال زایی، ایجاد درآمد و آشنایی با فرهنگ ها می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بیان کرد:با تلاش و کوشش مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و سایر اعضای ستاد اسکان استانی و منطقه ای توانستیم طی نوروز و تابستان سال های 93 تا 95 تعداد 938 هزار و 362 نفر را پذیرش کنیم.

وی خاطرنشان کرد:در تعطیلات نوروز سال 93 تعداد 139 هزار و 906 نفر، در نوروز سال 94 تعداد 142 هزار و 706 نفر و در تعطیلات نوروز سال 95 تعداد 131 هزار و 388 نفر در مراکز ستاد فرهنگیان گلستان پذیرش شدند.

وطنی با بیان اینکه در 14 شهرستان استان تنها دو مرکز آموزشی و رفاهی فعال در شهرهای گرگان و گنبد کاووس وجود دارد، اظهار کرد:هم اکنون در علی آباد کتول یک پروژه آموزشی و رفاهی در دست احداث است و در بندرگز نیز یک مرکز آموزشی، بازسازی و تبدیل به مرکز رفاهی شده است./ایسنا 


http://www.caspiankhabar.com/6229



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96