اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رییس کل دادگستری گلستان:

خطرسازان چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت می‌مانند
رییس کل دادگستری استان گلستان از جوانان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال، احترام شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو را حفظ کنند و باعث بروز حادثه نشوند.

 رییس کل دادگستری استان گلستان از جوانان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال، احترام شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو را حفظ کنند و باعث بروز حادثه نشوند.

به گزارش کاسپین خبر،  هادی هاشمیان از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست به احترام شهدای آتشنشان حادثه پلاسکو و همدردی با بازماندگان آنان، چهارشنبه‌سوری امسال بیشتر احتیاط کنند.

وی افزود:هر چند دستگاه قضایی با متخلفان و حادثه‌سازان چهارشنبه آخر سال برخورد می‌کند، اما امیدواریم جوانان و نوجوانان با احتیاط بیشتر هم سال نو را به کام خود و خانواده‌های‌شان تلخ نکنند و هم آتش‌نشانان فداکار را به دردسر نیاندازند.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان با خطرسازان چهارشنبه آخر سال اتمام حجت کرد و گفت:افرادی که به اتهام اخلال در نظم عمومی و ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند ممکن است تا پایان تعطیلات با صدور قرار، موقتا در بازداشت بمانند و بعد از تعطیلات به اتهامات‌شان رسیدگی شود.

هادی هاشمیان از مردم خواست که فروشندگان مواد محترقه و آتش زا را به دستگاه قضایی و انتظامی معرفی کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان به پدر و مادرها هم توصیه کرد که با همراهی فرزندان خود در این مراسم سنتی، مراقب رفتارهای پرخطر آن ها باشند./ روابط عمومي دادگستری استان 


http://www.caspiankhabar.com/6221



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96