اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون راهداری اداره کل راهداری گلستان:

۲۹ راهدارخانه گلستان در ایام نوروز فعال است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای گلستان از فعالیت ۲۹ راهدارخانه در ایام نوروز و در حوزه جاده های گلستان خبر داد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای گلستان از فعالیت ۲۹  راهدارخانه  در  ایام نوروز  و در حوزه  جاده های گلستان  خبر داد.

به گزارشکاسپین خبر،  عادل مصدقی  ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:در سال جدید با شعار(نوروز ۹۶-خدمات متفاوت)به استقبال ایام نوروزی می‌رویم و هماهنگی‌های لازم با برخی دستگاه‌ها از جمله پلیس‌راه و...انجام شده است.

وی افزود:ارتقاء ایمنی جاده‎ها و پاک‎سازی حریم جاده‎ها برنامه‌هایی هستند که در دستور کر قراردادیم و تصمیم داریم از تشکل‌های مردم نهاد حوزه محیط‌زیست برای این پاک‌سازی جاده‌ها در تاریخ ۲۱ اسفندماه بهره ببریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای گلستان از خط کشی دو هزار کیلومتر از جاده‌های گلستان با الویت محورهای شریانی خبر داد و گفت:نصب تابلو و علائم راهنمایی رانندگی، نصب بنرهای حاوی نکات ایمنی، خوش‌آمد گویی و شادباش نوروز به مسافران و لکه‎گیری و مرمت آسفالت از جمله اقداماتی است که برای ایام نوروز در حال انجام است.

مصدقی با بیان اینکه ۲۹ راهدارخانه(ثابت و سیار)در طرح نوروزی آماده ارائه خدمات هستند، افزود:۴۸ نقطه پر تصادف مورد تأیید پلیس‎راه و کمیسیون ایمنی حمل‌ونقل جاده‎ای در استان گلستان شناسایی‌شده که تا تاریخ ۲۲ اسفندماه با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی تابلوهای هشداردهنده به رنگ سبز فسفری در این مناطق نصب می‌شود.

وی گفت:۴۰ اکیپ راهداری نوروزی شامل ۳۸۲ نفر و ۱۵۹ دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین در سه هزار و ۵۳۱ کیلومتر از جاده‌های گلستان به اجرای عملیات راهداری می‌پردازند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6219



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96