اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل ارشاد گلستان:

جشنواره های مد گرایش مردم را به سمت طرح های داخلی هدایت می کند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره های مد و لباس گرایش مردم را به سمت طرح های داخلی هدایت می کند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  گلستان گفت:جشنواره های مد و لباس گرایش مردم را به سمت طرح های داخلی هدایت می کند.

به گزارشكاسپين خبر ، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در حاشیه افتتاح  نمایشگاه مدو لباس ، به ارائه الگوهای جدید، زیبا و کاربردی پوشاک بر مبنای اعتقادات و باورها تاکید کرد و گفت:مساله  حجاب و عفاف  در جامعه جایگاه ویژه ای داشته و براساس اعتقادات دینی و مذهبی خود موظف به اجرای آن هستیم.

وی افزود:اگر بر مبنای اعتقادات و باورها، الگوهای جدید، زیبا و کاربردی بیشتری ارایه شود، نوعی تاکید بر مساله عفاف و حجاب رخ می دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان این نکته که لباس پوشیدن و استفاده از آن بیشتر یک موضوع سلیقه ای و فردی است، افزود:به همین خاطر همواره در مورد مد و طرح لباس نظرات متعددی وجود دارد.

حجت الاسلام فضیلت ادامه داد:اینگونه جشنواره ها و اقدامات فرهنگی، سلیقه مردم را گسترش داده و امکان انتخاب از بین طرح ها و موارد مختلف را به وجود می آورد.

وی با تاکید بر این نکته که باید امکان انتخاب را در بین مردم گسترش داده و مدل های مختلف ارایه دهیم، افزود:براساس این امر افراد شرایط انتخاب بهتری دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در خاتمه یادآور شد:فکر می کنم اجرا و برگزاری این گونه نمایشگاه ها در جهت تثبیت و تاثیرگذاری و تاکید بر حجاب و عفاف موثر واقع شود./ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 


http://www.caspiankhabar.com/6187



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96