اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان:

نظارت و ارائه خدمات گردشگری در گرگان ارتقاء یابد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: نظارت و ارائه خدمات درست به گردشگران باید در ایام نوروز خط قرمز ما باشد و باید نظارت و ارائه خدمات گردشگری در گرگان ارتقاء یابد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  استان گلستان گفت:نظارت و ارائه خدمات درست به  گردشگران  باید در  ایام نوروز  خط قرمز ما باشد و باید نظارت و ارائه خدمات  گردشگری  در گرگان ارتقاء یابد.

به گزارشكاسپين خبر،  ابراهیم کریمی  صبح امروز در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت:در ستاد خدمات کشور شعار"نوروز متفاوت"را در نظر گرفتند و به دنبال این هستیم که امکانات و شرایطی که برای استان‎ها فراهم می‎کنیم باید با سال گذشته متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه این متفاوت بودن در کشور در استان‎ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد:استان گلستان ظرفیت خوبی برای گردشگری دارد و مرکز این استان به عنوان سیبل هدف گردشگری قرار دارد و نیاز است خدمات گردشگری را ارتقاء دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان ادامه داد:گردشگری که پا در استان گلستان می‎گذارد باید با خاطره شیرین این استان را ترک کند.

کریمی خاطرنشان کرد:هر سال کمیته‎های خدمات سفر برای ما تکرار شده و همیشه در صدد این بودیم که برنامه‎های روال گذشه را ترسیم کنیم و درخواست ما این است که نسبت به سال گذشته نقاط ضعف را پوشش بدهند و نقاط قوت سال‎های گذشته بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی به نوآوری و خلاقیت در جذب گردشگری اشاره کرد و افزود:برنامه‎ها بر اساس یک چارچوب و دستورالعمل در دستگاه‎ها اجرایی پیگیری شود.

تبلیغات لازم را در گرگان برای گردشگری نداریم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان اظهار داشت:یکی از نقاط ضعف ما در استان گلستان ضعف اطلاع‎رسانی بوده و تبلیغات لازم را در گرگان برای گردشگری نداریم و بیشتر تابلوهای شهری در گرگان و در ایام نوروز در اختیار تبلیغات شرکت‎ها و صنایع است.

کریمی گفت:گرگان نباید تنها معبری برای ورود گردشگران باشد و ما زمانی می‎توانیم موفق باشیم که زمینه اقامت گردشگران را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه شرایط برای اقامتگاه‎ها باید به گونه‎ای باشد که سبب توسعه گردشگری و ماندگاری گردشگر شود، یادآور شد:نظارت و ارائه خدمات درست به گردشگران باید در ایام نوروز خط قرمز ما باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با بیان اینکه پاسخگویی به گردشگران باید مورد توجه قرار بگیرد، یادآور شد:شهرداری‎های به شکل متفاوت‎تری نسبت به سال گذشته پیش ببرند و امسال از سوی ستاد خدمات نوروزی انتخاب شهر برتر نیز در نظر گرفته شده است.

کریمی با بیان اینکه در سند آمایش استان گردشگری به عنوان یک محور در نظر گرفته شده گفت:گردشگری کم‎هزینه‎ترین روش برای توسعه شهرها است و گردشگری در مرکز استان گلستان بسیار حائز اهمیت است./تسنيم


http://www.caspiankhabar.com/6186



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96