اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



قائم مقام کمیته امداد گلستان:

بیش از یک میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال صدقه در شهرستان گرگان جمع‌آوری شد
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه ۴۷ هزار و ۶۵ صندوق صدقه در شهرستان گرگان وجود دارد، گفت: ۱۷۹ میلیون تومان در هر ماه از این صندوق صدقات کمک‎های مردمی جمع‌آوری می‎شود.

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان با بیان اینکه ۴۷ هزار و ۶۵  صندوق صدقه  در شهرستان  گرگان  وجود دارد، گفت:۱۷۹ میلیون تومان در هر ماه از این صندوق صدقات کمک‎های مردمی جمع‌آوری می‎شود.

به گزارشكاسپين خبر،  محمدرضا اسفندیاری  صبح امروز در دوازدهمین جلسه  شورای اداری  شهرستان گرگان اظهار داشت:در ابتدای سال 1394 مقام معظم رهبری اساسنامه جدید کمیته امداد را ابلاغ کردند.

وی تصریح کرد:مهم‌ترین موضوعات در این اساسنامه تسریع به خدمات‎رسانی به محرومان و حذف بروکراسی‎های اداری برای خدمات‎رسانی بود.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره)گلستان با بیان اینکه در اساسنامه جدید به بحث نیکوکاری تاکید شده است، افزود:بخشی از خدماتی که به محرومان می‎دهیم از بحث‎های نیکوکاری است و بخش قابل توجه‎ای از اعتبارتی که ما به محرومان اختصاص می‎دهیم از بودجه دولتی است.

اسفندیاری با بیان اینکه سال به سال سنوات دولت و مجلس شورای اسلامی بهتر شده و در چند وقت گذشته مصوبه‎ای در شورای اسلامی داشتیم که مستمری مددجویان بر اساس آن رشد قابل توجه‎ای داشت، گفت:در حال حاضر یک خانواده یک نفره را 50 هزار تومان و یک خانواده 5 نفره را 100 هزار تومان مستمری می‎دهیم که این عدد به 5 برابر افزایش پیدا کرد.

وی افزود:به دنبال این هستیم که وضعیت گرگان را در بحث توسعه خدمت‎رسانی گسترش دهیم و بر این اساس اداره یک، دو و سه را در شهر گرگان راه‎اندازی کردیم و به دنبال این هستیم که خیلی سریع این اقدام انجام شود.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره)گلستان ادامه داد:در اداره یک گرگان همکاران صرفا به خانواده‎های دارای سرپرست زن تا 50 سال اختصاص داده شده و تعداد قابل توجه‎ای از مددکاران ما در این اداره خانم هستند تا راحت‎تر برای خدمات‎رسانی ارتباط برقرار کنند.

اسفندیاری با بیان اینکه اداره منطقه 2 در روستاهای غرب و مددجویان مرد در شهرستان گرگان را پوشش می‎دهد، افزود:اداره منطقه سه کمیته امداد امام(ره)در شهرستان گرگان برای روستاهای شرق استان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد:9 هزار و 920 خانوار را در شهر گرگان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که تعداد آنها بیش از 16 هزار نفر می‎رسد.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره)گلستان با بیان اینکه 47 هزار و 65 صندق در معابر و منازل و ادارات در شهرستان گرگان برای جمع‎آوری کمک‎های مردمی وجود دارد، افزود:179 میلیون تومان در هر ماه از این صندوق صدقات کمک‎های مردمی جمع‌آوری می‎شود.

اسفندیاری با بیان اینکه بیش از 2 هزار دانش‎آموز در شهر گرگان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، افزود:مردم شهرستان گرگان در جشن نیکوکاری سال گذشته 174 میلیون تومان کمک داشتند که بین مددجویان توزیع شد./تسنيم 


http://www.caspiankhabar.com/6185



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96