اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مديركل فرهگ و ارشاد اسلامي:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتم اسفند به گلستان سفر می کند
 مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفتم اسند به این استان خبر داد و گفت: آئین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت استان نیز با حضور وزیر برگزار می شود.

 مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفتم اسند به این استان خبر داد و گفت:آئین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت استان نیز با حضور وزیر برگزار می شود.

به گزارشكاسپين خبر، حجت الاسلام علی‎اصغر فضیلت، مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: سیدرضا صالحی امیری ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی(7 اسفند)در سفری یک روزه به گلستان سفر می کند و برنامه های مختلف و فشرده ای برای این سفر پیش بینی شده است.

وی افزود:برگزاری جلسه شورای اداری استان با حضور همه مدیران دستگاه‎ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اختتامیه متمرکز ١٠ جشنواره قرآن و عترت در تالار فخرالدین اسعد گرگانی از جمله برنامه های سفر وزیر به استان است.

حجت الاسلام فضیلت از رونمایی دانش‎نامه گلستان به عنوان دایره المعارف استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و تصریح کرد:بسیاری از ظرفیت فرهنگی، هنری و اقلیمی گلستان در این دانش‎نامه معرفی شده است.

وی اظهار داشت:در اختتامیه ١٠ جشنواره قرآن و عترت، تعدادی رونمایی و تجلیل انجام و از یک دیوان شعر علمای اهل سنت در حوزه قرآن و عترت رونمایی می‌شود./شبستان


http://www.caspiankhabar.com/6179



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96