اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اخبار کوتاه انتظامی گلستان

۶۵ هزار قلم داروی غیرمجاز در آق‌قلا کشف شد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آق‌قلا از کشف ۶۵ هزار قلم داروی غیرمجاز در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آق‌قلا از کشف ۶۵ هزار قلم  داروی غیرمجاز  در راستای طرح  مبارزه با قاچاق  کالا خبر داد.

به گزارشكاسپين خبر، سرهنگ علی امیریان  اظهار داشت:ماموران یگان امداد این شهرستان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف داروی غیرمجاز شدند.

وی افزود:در این عملیات، هنگام بازرسی از یک خودروی سواری پژو، تعداد 65 هزار قلم داروی غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی آق قلا با اشاره به دستگیری متهم و تحویل آن به مراجع قضائی تصریح کرد:داروی کشف شده نیز پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذیصلاح شد.

رویکرد پلیس در جامعه توسعه یافته مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرم است

فرمانده انتظامی علی آباد کتول با تأکید بر اولویت قرار دادن اصل پیشگیری در مأموریت های نیروی انتظامی گفت:رویکرد پلیس در جامعه توسعه یافته مبتنی بر اصل پیشگیری و عدم وقوع جرم است.

سرهنگ"علی اکبر اژدری"در جلسه تحول کوپ در پاسگاه کتول اصل پیشگیری را از اصول حاکم بر امنیت عمومی دانست و اظهار داشت:جهت گیری‌ها، چشم‌اندار آینده و برنامه‌های تحول‌ساز باید مبتنی بر اصل پیشگیری باشد.

وی افزود:در یک جامعه آگاه و توسعه یافته رویکرد پلیس جامعه محور مبتنی بر عدم وقوع جرم است.

سرهنگ اژدری در بخش دیگری از سخنان خود شناسایی و توجه به بستر های وقوع جرم را از ضروریات دانست و بیان داشت:شناسایی و عطف توجه به بسترها و زمینه های آسیب ها و جرائم به منظور پیشگیری از بروز و تشدید آن از ضروریات است.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پیشگیری از جرایم اظهار داشت:پیشگیری فرصت ارتکاب جرم را در جامعه از بین می‌برد.

تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری سبب تقویت مشارکت همگانی در تامین امنیت می‌شود

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت:تکریم ارباب رجوع و مردم داری سبب تقویت مشارکت همگانی در تامین امنیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در کمیسیون شورای عالی تحول کوپ که در شهرستان مینودشت برگزار شد، اظهار داشت:هدف و کانون تمرکز کمیسیون تحول ،رضایت‌مندی شهروندان و ارتقاء کارآمدی پلیس است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر ارتقاء سطح بنیه اعتقادی کارکنان و تقویت باورهای دینی و اعتقادی،‌تصریح کرد:‌همه فرماندهان و مدیران در نظارت و صیانت از کارکنان مسئول و باید به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه تشدید مبارزه و مقابله با هرگونه ناامنی ازجمله سرقت، باید اولویت اول کاری کلانتری و پاسگاه‌ها باشد، افزود:برای پیشگیری از جرائم باید برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم.

سردار جاویدان تصریح کرد:با برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و منابع می‌توان از حداکثر توان ، امکانات و تجهیزات در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان بهره برد و امکانات و نیروی انسانی در خدمت اجرای صحیح ماموریت و ایجاد امنیت مطلوب قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه اخلاق مداری یکی از اصول اساسی فرماندهان و مسئولان در یگان‌ها محسوب می شود، اظهار کرد:کلانتری‌‌ها و پاسگاه‌ها به جهت بیشترین ارتباط با مردم باید اخلاق را در یگان خود نهادینه کنند.

وی با تأکید بر اصل مردم داری و تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی از سوی مأموران پلیس، اظهار داشت:رعایت این مؤلفه‌ها سبب عزت و اقتدار نیروی انتظامی در جامعه و تقویت مشارکت همگانی مردم با پلیس می‌شود.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر اینکه کلانتری و پاسگاه ها به عنوان ویترین ناجا به حساب می آیند، خاطر نشان کرد:حسن رفتار در برخورد با مردم از اولویت های کلانتری ها و پاسگاه ها به شمار می‌رود و کارکنان ضمن اهتمام به رعایت مسائل معنوی نسبت به رعایت وضعیت ظاهری توجه داشته باشند./  پایگاه خبری پلیس


http://www.caspiankhabar.com/6176



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96