اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون فرماندار گرگان:

حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به روستاهای شهرستان گرگان اختصاص یافت
معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرمانداری گرگان گفت: از ۵۲ میلیارد تومان بودجه استانی و محل ماده ۱۸۰، حدود ۵۰ میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان گرگان اختصاص یافت.

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرمانداری گرگان گفت:از ۵۲ میلیارد تومان  بودجه  استانی و محل ماده ۱۸۰، حدود ۵۰ میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان گرگان اختصاص یافت.

به گزارشکاسپین خبر،  ابراهیم دشتیان  صبح امروز در همایش دهیاران بخش مرکزی و بهاران شهرستان گرگان که با حضور  نماینده ولی فقیه  استان گلستان برگزار شد اظهار داشت:آغاز دوره چهارم شوراهای اسلامی روستا همزمان با دوره یازدهم ریاست جمهوری در کشور بود و امروز باید پس از این سنوات بیاندیشیم که کشور چه وضعیتی دارد.

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرمانداری گرگان اظهار داشت:ما در ابتدای کار دولت شاهد تورم 45 درصدی بودیم و امروز مرکز آمار ایران تورم قیمت کالا و خدمات مصرفی خانوار را 6.8 درصد اعلام کرده است.

دشتیان افزود:دولت یازدهم در سیاست‎های خارجی توانست برجام را به تصویب برساند و در سیاست‎های داخلی نیز با کاهش تورم و طرح تحول سلامت گام‎های خوبی را برداشته است.

وی تاکید کرد:در استان گلستان نیز دولت یازدهم توانسته در مدت 3.5 سال فعالیت خود بالغ بر 8 هزار پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی را افتتاح کند و با افتتاح این پروژه‎ها 12 هزار اشتغال ایجاد شد.

معاون برنامه‎ریزی و عمرانی فرمانداری گرگان اظهار داشت:3 هزار و 500 میلیارد تومان برای این طرح‎ها اعتبار تخصیص داده شده است.

دشتیان ابراز داشت:ایجاد منطقه آزاد اینچه برون، احیا و پیگیری منطقه گردشگری آشوراده، اجرای طرح‎ها و پروژه‎های مهم گردشگری مانند حوزه روستایی قرق در مساحت 700 هکتاری، دیوار تاریخی گرگان و تله کابین شهر گرگان، گسترش بوم‎گردی و گردشگری در روستا از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، راه‎اندازی راه‎آهن ایران-ترکمنستان و قزاقستان از جمله طرح‎هایی است که از سوی دولت یازدهم در استان گلستان پیگیری شده است.

وی یادآور شد:پرداخت بدهی‎های معوقات دهیاران و اشخاص حقیقی و حقوقی، تسریع در به سرانجام رسیدن پروژه‎های نیمه تمام دهیاری، تعریف پروژه‎های جدید در صورت بهره‎مندی دهیاران از اعتبارات و درآمدهای محلی از برنامه‎هایی است که در روستاها پیگیری می‎کنیم.

دشتیان گفت:در شورای برنامه‎ریزی شهرستان گرگان که مبلغ 52 میلیارد تومان بودجه استانی و از محل ماده 180 در اختیار فرماندار بوده، حدود 50 میلیارد تومان در روستاها تقسیم شده است./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/6167



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96