اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



حضور 3 گلستانی در اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان
 کادر فنی تیم ملی کاراته کشور 3 ورزشکار گلستانی را برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان دعوت کردند.

 کادر فنی تیم ملی کاراته کشور 3 ورزشکار گلستانی را برای حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان دعوت کردند.

به گزارشكاسپين خبر،  رئیس هیات کاراته گلستان اظهار کرد:این اردو از دوم اسفندماه در سالن کبکانیان تهران آغاز می شود و مجتبی عابدینی با قرار گرفتن در رنکینگ اول سوپر لیگ کاراته کشور و با نظر کادر فنی امروز به این اردو فراخوانده شد.

 اسماعیل جبله بیان کرد:به جز عابدینی؛ ایمان سنچولی و مهران قربانعلی پور دو کاراته کای دیگر گلستانی پیش از این به صورت مستقیم به اردو دعوت شدند که جمع گلستانی حاضر در تیم ملی بزرگسالان به عدد3 رسید.

وی به شرایط مطلوب کاراته گلستان اشاره کرد و گفت:چشم انداز بلند مدت کاراته گلستان، شناسایی نفرات توانمند و مستعد برای حضور در المپیک آینده و کسب افتخار در این رویداد بزرگ ورزش جهان است.

به گفته وی؛ کاراته گلستان به دلیل برخورداری از ورزشکاران توانمند از امیدهای اصلی ورزش استان برای کسب مدال در المپیک آینده است و با توجه به حضور مدال آوران و ملی پوشان متعدد، کسب این افتخار دور از انتظار نیست.

جبله بیان کرد:با ورود کاراته به جمع ورزش های حاضر در المپیک از دوره آینده، این رشته پرطرفدار رونق بیشتری در استان خواهد گرفت و با توجه به استعدادهای فراوان گلستان، امید بسیاری به استمرار قهرمانی و مدال آوری در میادین بزرگ و معتبر جهانی و المپیک است./ايرنا 


http://www.caspiankhabar.com/6164



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96