اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل هواشناسی گلستان خبر داد

برف و یخبندان در راه گلستان/ دمای هوا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد
در روزهای پایانی هفته دمای هوا بین هشت تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی گلستان از بارش برف و باران در بیشتر مناطق استان خبر داد و گفت:در روزهای پایانی هفته دمای هوا بین هشت تا ۱۰ درجه کاهش می یابد.

به گزارشکاسپین خبر،  نوربخش داداشی در رابطه با آخرین تغییرات جوی در استان گفت:از روز پنجشنبه استان گلستان تحت نفوذ سامانه سرد بارشی قرار خواهد گرفت که این سامانه به‌تدریج با وزش باد و بارش باران در استان شروع به فعالیت می‌کند.

وی افزود:برای روز پنجشنبه در مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی استان بارش برف را پیش‌بینی می‌کنیم، منتهی با توجه به کاهش دمایی این سامانه انتظار داریم اواخر وقت پنجشنبه علاوه بر مناطق کوهپایه‌ای و کوهستانی، بارش برف در برخی مناطق شهری را هم شاهد باشیم.

مدیرکل هواشناسی گلستان از کاهش هشت‌تا ده درجه‌ای دما خبر داد و گفت:با افزایش برودت هوا از بامداد جمعه در غالب نواحی استان ریزش‌های جوی به شکل برف خواهد بود و تا صبح شنبه ادامه خواهد داشت، همچنین علاوه بر ریزش برف، پدیده‌های مه غلیظ و یخبندان نیز اتفاق می‌افتد و با توجه به وزش باد احتمال رخداد کولاک برف در مناطق کوهستانی وجود دارد.

داداشی افزود:باغداران و کشاورزان با توجه به برودت هوا در روزهای آینده از هرگونه سم‌پاشی تا روز یکشنبه هفته آینده خودداری کنند.

وی تصریح کرد:با توجه به بروز سرما از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده گلخانه داران و تولیدکنندگان نهال نسبت به راه‌اندازی سیستم گرمایشی وتامین سوخت اقدام کنند.

داداشی افزود:در نواحی کوهستانی اختلال در تردد دور از انتظار نیست و مسافران تا جایی که می‌توانند از سفرهای غیرضروری خودداری کنند./مهر


http://www.caspiankhabar.com/6131



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96