اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس صنعت و تجارت استان گلستان:

سامانه جامع انبارداری کالا در استان گلستان راه‌اندازی شد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: سامانه جامع انبارداری کالا در استان گلستان راه‌اندازی شد و همه انبارداران و اصناف باید ورود و خروج کالای خود را در سامانه ثبت کنند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان گفت:سامانه جامع انبارداری کالا در استان گلستان راه‌اندازی شد و همه انبارداران و اصناف باید ورود و خروج کالای خود را در سامانه ثبت کنند.

به گزارشكاسپين خبر، حسینقلی قوانلو صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره راه‌اندازی سامانه جامع انبارداری اظهار داشت:از سال آینده انبارداران و اصنافی که در سامانه ثبت‌نام نکنند در ورود و خروج کالا دچار مشکل می‌شوند.

وی افزود:سامانه جامع انبارداری برای ورود و خروج کالا در کشور و در استان راه‌اندازی شده و همه انبارداران واردکنندگان باید در این سامانه ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد:در 3 ماه آینده از ورود و خروج کالاهائی که مشخصات انبارداری آنها ثبت نشده باشد جلوگیری می‌شود و صاحبان آنها باید در این سامانه ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد:سازمان صنعت، معدن و تجارت برای اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن، برنامه آموزشی و کارگاه را در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌کند تا با این سامانه بیشتر آشنا شوند و خدمات و کارهای این سامانه در جامعه نهادینه شود.

قوانلو افزود:با برگزاری این دوره‌ها امیدواریم هر چه سریع‌تر اطلاعات انبارداری ما در سامانه ثبت شود و با اطلاعات کامل و شفاف عرضه کالا در سطح استان با دقت انجام شود.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت گلستان تصریح کرد:افراد با مراجعه با سایت بهین‌یاب صنعت و معدن و یا مراجعه به سامانه www.mws.ir می‌توانند ثبت‌نام کنند و در آینده از خدمات این سامانه برخوردار شوند.

وی اظهار داشت:موفقیت این طرح مستلزم همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی قید شده در قانون و اطلاع‌رسانی صحیح به آحاد جامعه است./تسنيم


http://www.caspiankhabar.com/5989



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96