اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مسوول دفتر فنی میراث فرهنگی گلستان:

زیر ساخت محوطه تاریخی خالد نبی ساماندهی می شود
 مسوول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان از ساماندهی زیر ساخت های محوطه تاریخی خالد نبی شهرستان کلاله خبر داد.

 مسوول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان از ساماندهی زیر ساخت های محوطه تاریخی خالد نبی شهرستان کلاله خبر داد.

به گزارش كاسپين خبر، جابر کریمی اظهار کرد:با توجه به ساماندهی محوطه تاریخی خالد نبی در سال ۱۳۹۵ مبلغ سه میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال به ساماندهی این محوطه تخصیص یافت.

وی افزود:مبلغ یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به زیر سازی و آسفالت و مبلغ یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به احداث ساختمان نگهبانی و حصار کشی محوطه تاریخی خالد نبی تعلق گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در سنوات گذشته محوطه خالد نبی یاد آور شد:سرویس بهداشتی و ۶ واحد زایرسرا به همراه تاسیسات کامل در این محوطه ساماندهی شده است.

کریمی بیان کرد:زیر سازی کل مسیر دسترسی به زیارتگاه خالد نبی به طول هفت کیلومتر و احداث آبراهه و کانال انتقال آب های سطحی با اعتبار ۶ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از فعالیت های انجام شده در محوطه تاریخی خالد نبی است.

مسوول دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد با کامل شدن زیرساخت های گردشگری شاهد حضور بیشتر گردشگران در این محوطه تاریخی و کم نظیر استان باشیم./ روابط عمومی و امور فرهنگی میراث فرهنگی گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5984



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96