اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



کشف جسد مرد 30 ساله در گرگان/ پلیس اعتقادی به قتل ندارد
جسد مردی 30 ساله در یکی از محلات گرگان کشف شده است که تحقیقات پلیس برای کشف حقیقت ادامه دارد.

جسد مردی 30 ساله در یکی از محلات گرگان کشف شده است که تحقیقات  پلیس  برای کشف حقیقت ادامه دارد.

به گزارشكاسپين خبر، عصر سه‌شنبه مرد 30 ساله‌ای اهل شهرستان گرگان از منزل خارج و دیگر به خانه بازنگشت.

خانواده این فرد با توجه به نگرانی پیش آمده، مفقودی وی را به پلیس آگاهی اطلاع دادند و پس از اعلام مشخصات وی به پلیس، تحقیقات برای جست‌وجوی وی آغاز شد.

عصر روز گذشته(چهارشنبه)در یکی از کوچه‌های خیابان جرجان شهر گرگان، جسد مردی با همین مشخصات کشف شد که بلافاصله پلیس برای انجام بررسی‌های مقدماتی وارد صحنه شد.

پلیس آگاهی پس از بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیدند که هویت جسد کشف شده با فرد مفقودی مطابقت دارد که بلافاصله پس از انجام نمونه‌برداری از جسد، موضوع به خانوده این مرد اطلاع داده شد.

شاهدان اظهار کردند که در اطراف پیکر جسد این مرد یک عدد سرنگ تزریق وجود داشته و آثار درگیری نیز بر روی بدن وی دیده شده است.

اما از سوی دیگر  مجتبی مروتی  رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، با تائید  کشف جسد  مردی 30 ساله در گرگان، گفت:هرگونه فرضیه قتل در خصوص این جسد برای ما مردود است اما تحقیقات ما همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد:با توجه به شواهد به دست آمده و تحقیقات پلیسی، نشان می‌دهد که قتلی صورت نگرفته اما نظر نهایی و قطعی در خصوص جزئیات مرگ این فرد باید پس از انجام کار کارشناسی توسط پزشکی قانونی انجام شود.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تاکید کرد:در زمان کشف جسد، 24 ساعت از لحظه مرگ گذشته بود که پس از نمونه‌برداری و ثبت تصاویر، جسد برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5980



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96