اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئيس پلیس اداره امنیت عمومی گلستان خبر داد

جمع‌آوری بیش از 20 هزار دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره در گلستان
رئیس پلیس اداره امنیت عمومی گلستان از جمع‌آوری بیش از 20 هزار دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره در این استان خبر داد.

رئیس  پلیس  اداره امنیت عمومی گلستان از جمع‌آوری بیش از 20 هزار دستگاه تجهیزات گیرنده  ماهواره  در این استان خبر داد.

به گزارشكاسپين خبر،  محمد سعیدی  ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد:در استان گلستان 23 هزار و 931 دستگاه تجهیزات گیرنده ماهواره جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه حفظ  حجاب  در جامعه باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود، تصریح کرد:حفظ حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده می‌شود؛ به نوعی بدون حجاب بنیان خانواده سست خواهد شد که نیروی انتظامی در زمینه حجاب و عفاف در سطح استان اقدامات خوبی را انجام داده است.

 بدحجابی و بدپوششی در سطح جامعه جرم محسوب می‌شود

رئیس پلیس اداره امنیت عمومی گلستان با بیان اینکه چادر بهترین نوع حجاب است، افزود:دشمن برای جدا کردن مردم از اعتقادات مقدسشان از روش‌های متعدی از جمله جنگ نرم استفاده کرده است.

سعیدی با بیان اینکه بیش از 40 هزار مورد تذکر لسانی با افراد بدحجاب در سطح استان داشتیم، ابراز کرد:بالغ بر 49 هزار و 677 نفر در استان گلستان مورد تذکر لسانی قرار گرفتند که اکثر آنها خانواده‌های بدحجاب و بدپوشش بودند.

وی با اشاره به اینکه بدپوششی بر اساس قانون اسلامی جرم محسوب می‌شود، اذعان کرد:بدحجابی و بدپوششی در سطح جامعه جرم محسوب می‌شود و با آن افراد برخورد می‌شود و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

23 هزار و 931 دستگاه گیرنده ماهواره در سطح استان جمع‌آوری شد

رئیس پلیس اداره امنیت عمومی گلستان گفت:افرادی که در سطح جامعه در خودروها کشف حجاب می‌کنند خودروی آنها را توقیف کردیم.

سعیدی با اشاره به طرح سال سازی در سواحل دریای استان گلستان، گفت:بالغ بر 6 هزار 224 هزار نفر در تابستان در سواحل استان گلستان مورد تذکر و ارشاد قرار گرفتند که از این تعداد 675 نفر تعهد دادند و 83 نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اذعان کرد:به منظور افزایش و ارتقای زمینه‌های عفاف و حجاب در گلستان اقدام به جمع‌آوری تجهیزات ماهواره کردیم که بالغ بر 23 هزار و 931 دستگاه در سطح استان جمع‌آوری شد.

 دستگاه‌های اجرایی در زمینه عفاف و حجاب تعامل داشته باشند

رئیس پلیس اداره امنیت عمومی گلستان در خصوص راهکارهای مناسب در حوزه عفاف و حجاب، افزود:از جمله راهکارهای مناسب در زمینه عفاف و حجاب می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی عفاف و حجاب در سطح ملی، کشوری، استانی و شهرستانی و همچنین رعایت حفظ حجاب و شئون اسلامی خانواده در جامعه اشاره کرد.

سعیدی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در زمینه عفاف و حجاب تعامل داشته باشند، ابراز کرد:همانگونه که ائمه جمعه هر هفته در دفاع مقدس نسبت به موضوعات جنگ موضع‌گیری می‌کردند نسبت به مباحث جنگ نرم نیز موضع‌گیری کنند و همچنین سایر نهادها از جمله وزارت فرهنگ در دانشگاه‌ها و غیره اطلاع‌رسانی شود و از حضور افراد بدحجاب به این مراکز جلوگیری شود./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5979



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96