اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سوگ آتش‌نشانان گرگانی در فراق همکاران دلاور خود در حادثه ساختمان پلاسکو
کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در سوگ فراق همکاران و یاران شهید خود در حادثه ساختمان پلاسکو هستند و به احترام آنها پرچم سیاه را سردرب پایگاه‌های خود نصب کردند.

کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری  گرگان در سوگ فراق همکاران و یاران شهید خود در حادثه ساختمان  پلاسکو  هستند و به احترام آنها پرچم سیاه را سردرب پایگاه‌های خود نصب کردند.

به گزارشكاسپين خبر، روز گذشته به واقع یکی از تلخ‌ترین روزها برای مردم ایران اسلامی بود و مردمی که در سخت‌ترین شرایط و حوادث دست یاری به سوی آتش‌نشانان دراز می‌کنند امروز در غم از دست دادن دلاور مردان عرصه امداد و نجات هستند.

آتش‌نشانانی که روز گذشته برای نجات جان مردم و بازاریان مستقر در ساختمان پلاسکو تهران به دل خطر زدند، پس از ریزش ساختمان، در دل آتش و آوار محبوس شدند.

بر اساس اعلام مسئولان و اخبار منتشر شده از سوی مراجع رسمی تعدادی از آتش‌نشانان در این حادثه جان باختند و تعداد دیگری زیر آوارها محبوس هستند.

شدت غم و اندوه این حادثه تا به آنجاست که مسئولان بلندپایه کشوری و شخص مقام معظم رهبری در پی وقوع این حادثه و از دست دادن تعدادی از آتش‌نشان‌های کشورمان پیام تسلیت صادر کردند.

در این راستا کارکنان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان نیز از شب گذشته در غم از دست دادن همکاران فدارار خود پرچم سیاه بر سردرب ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر گرگان نصب کردند.

با حضور در ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی به سادگی می‌توان داغ تازه غم را در دل آتش‌نشانان گرگانی دید اما اراده‌ای پولادین و ایمانی راسخ در این آتش‌نشانان دلاور اجازه نداده تا ذره‌ای از حس مسئولیت و وظیفه‌شناسی آنها در اجرای ماموریت‌های شبانه‌روزی کم کند و آنها با قدرت در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به امدادخواهان هستند.

 حسین صادقلو  شهردار گرگان نیز با صدور پیامی، وقوع این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:خبرهای رسیده از حادثه غم‌انگیز ساختمان پلاسکوی تهران حکایت از شجاعت مردانی دارد که در وقت خطر بی‌محابا نوای فداکاری را زمزمه می‌کنند و برای نجات جان هموطنانشان حتی از بذل جان خود نیز دریغ ندارند.

منظور سخنم آتش‌نشانان غیوری هستند که با وجود خطرات زیاد ریزش آن ساختمان بزرگ و همه حوادث اینچنینی در دل حادثه می‌مانند و با تلاش و ایثار کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند.

اینجانب و همه همراهان و همکارانم بر خود لازم می‌دانیم که ضمن عرض تسلیت به ملت بزرگ ایران، رشادت همکاران خود در سازمان آتش‌نشانی تهران را ارج نهیم و به پاس پایمردی همه آنان سر تعظیم فرود آوریم.

همچنین همراهی و همدلی مردم استان گلستان با خانواده آتش‌نشانان حادثه دیده در شبکه‌های مجازی و گروه‌های اجتماعی به طور محسوس وجود دارد و شخصیت‌های مختلف در گروه‌های اجتماعی ابراز تاسف و غم خود را اعلام می‌کنند.

عکس‌ها و فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های کجازی به طور گسترده در کانال‌های تلگرامی استان گلستان بازنشر می‌شود و کاربران مختلف نیز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه دلخراش، برای خانواده شهدای این حادثه طلب صبر و برای شهیدای آتش‌نشان طلب آمرزش می‌کنند./فارس


http://www.caspiankhabar.com/5978



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96