اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون هواشناسی استان گلستان:

هوای گلستان 15 درجه سردتر می‌شود/ احتمال بارش پراکنده برف در نواحی کوهستانی
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت: با ورود ۲ سامانه بارشی و سرد به استان گلستان دمای هوا در استان گلستان ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت:با ورود ۲ سامانه بارشی و سرد به استان گلستان دمای هوا در استان گلستان ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارشکاسپین خبر، محمدرضا رحمان‌نیا اظهار داشت:بررسی آخرین خروجی مدل‌های جوی نشان می‌دهد که هوای استان گلستان تا اوایل هفته آینده تحت تاثیر 2 سامانه ناپایدار جوی قرا گرفته و دمای هوا در استان کاهش می‌یابد.

وی افزود:نخستین موج از دیشب وارد استان گلستان شده که سبب افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده در نواحی کوهستانی خواهد شد و امواج اصلی از عصر امروز وارد استان گلستان می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان تصریح کرد:این سامانه سبب کاهش نسبی دما، افزایش ابر، همراه با بارندگی پراکنده، در نواحی مرتفع کوهستانی بارش پراکنده برف و وزش شدید باد و در پاره ای از نقاط مه آلود می‌شود.

رحمان‌نیا گفت:این سامانه بارشی و سرد تا روز جمعه از فراز استان عبور خواهد کرد و از روز یکشنبه سامانه بارشی دوم وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد:از ظهر روز یکشنبه به تدریج سامانه دوم وارد استان شده و سبب افزایش ابر، گاهی وزش شدید باد، بارندگی و در نواحی کوهستانی ریزش برف می‌شود و از بامداد روز دوشنبه در دیگر نقاط استان گلستان نیز ریزش برف اتفاق خواهد افتاد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان گلستان گفت:پدیده مه غلیظ و کاهش قابل ملاحظه دمای هوا بین 10 تا 15 درجه از دیگر آثار این سامانه بارشی است.

رحمان‌نیا اظهار کرد:به علت برودت هوا و وقوع پدیده مه غلیظ اختلال در تردد جاده های کوهستانی در این مدت دور از انتظار نیست و از روز دوشنبه از میزان این سامانه در استان کاسته می‌شود./تسنیم


http://www.caspiankhabar.com/5960



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96