اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در جلسه پیگیری اجرای مصوبه راه آهن گرگان- مشهد مطرح شد

دستور خوشحال‌کننده رییس‌جمهور برای مردم گرگان/ ایستگاه گرگان نقطه آغاز راه‌آهن گلستان به مشهد شد
طبق دستور ریاست جمهوری ایستگاه گرگان نقطه شروع عملیات راه‌آهن گلستان به مشهد است.

در جلسه پیگیری اجرای مصوبه راه آهن گرگان-مشهد مقرر شد طبق دستور ریاست محترم جمهوری ایستگاه گرگان نقطه شروع عملیات در استان گلستان باشد.

به گزارشکاسپین خبر، در جلسه پیگیری اجرای مصوبه راه آهن گرگان-مشهد در نهاد ریاست جمهوری که به ریاست محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری و با حضور استانداران گلستان، خراسان رضوی و شمالی، ریاست راه آهن، معاون زیرساخت راه آهن و معاونان عمرانی استانداری های مذکور برگزار شد، شریعتمداری با ذکر تعهد دولت در اجرای پروژه و قول و تاکید رئیس جمهوری در سفر های استانی به سه استان ذینفع، اظهار کرد:اجرای این پروژه مطالبه ای از سوی مردم، استانداران و نمایندگان مجلس این استان ها از دولت است.

در این نشست استانداران سه استان گلستان، خراسان شمالی و رضوی به مواردی همچون قول ریاست محترم جمهوری در سفر به استان به عنوان مصوبه و مطالبه مردمی، تاثیر اجرای پروژه در وصل استانهای شمالی و غربی به خراسان، بهره گیری زائران و حذف تردد وسایل نقلیه شخصی، کاهش صدمات جاده ای، اتصال به آسیای مرکزی، رونق اقتصادی بویژه در اینچه برون و تکمیل سرمایه گذاری صورت گرفته در این منطقه اشاره کردند.

در خاتمه این جلسه مصوب شد که وزارت راه و شهرسازی حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به تهیه جزئیات اجرای کامل پروژه و تقسیم وظایف هر دستگاه اقدام و گزارش آن را به معاونت اجرایی ارائه کند.

همچنین این وزارت خانه مسئول پیگیری و مذاکرات لازم با سایر دستگاه ها و آستان قدس رضوی و تامین فاینانسور خارجی شد.

در این جلسه مقرر شد طی یک هفته استانداری خراسان رضوی، آستان قدس و وزارت راه و شهرسازی طی جلسه ای نحوه مشارکت نهایی آستان قدس با توجه به اعلام تمایل به مشارکت در اجرای پروژه را مشخص کند.

طبق دستور ریاست محترم جمهوری ایستگاه گرگان نقطه شروع عملیات در استان گلستان است./ پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان


http://www.caspiankhabar.com/5955



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96