اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



انتقاد معاون شهردار گرگان از شورای شهر در خصوص بحث جذب مسافر/ حاج‌محمدعلی: زور شورا فقط به شهرداری می‌رسد!
بحث و بررسی در خصوص اجرای طرح های  المان های نوروزی  از مباحث مطرح شده در کمیسیون  خدمات شهری شورای شهر گرگان بود.

بحث و بررسی در خصوص اجرای طرح های المان های نوروزی از مباحث مطرح شده در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گرگان بود.

به گزارش کاسپین خبر، صد و نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان با حضور مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری گرگان ، معاون عمرانی شهرداری گرگان و اعضاء شورای شهر گرگان و مشاورین کمیسیون شامگاه چهارشنبه برگزار شد.

دراین جلسه معاون عمرانی شهرداری گرگان در خصوص المان های نوروزی و جذب گردشگر و مسافر به گلستان اظهار کرد:در ۱۵ سالی که افتخار حضور در شهر گرگان را دارم همیشه دوستانی که به این شهر می‌آیند فقط به ما ایراد می گرفتند که چنین بهشتی دارید اما چیزهایی می بینند که از قبل دیده اند.

 علیرضا حاج محمد علی ادامه داد:مسافری که به گرگان می آید با هدف زیارت امام رضا(ع)است و اگر شما ایستگاه های تبلیغ توریستی شهرگرگان را در فتح باغ قرار دهید تاثیری در جذب گردشگر را ندارد.

وی با صراحت اعلام کرد که دیگر این نوع کارها و پهن کردن تور از کردکوی برای جذب مسافر جواب نمی دهد و باید اقداماتی در فرودگاه های شهرهای دیگر، برنامه های تلویزیونی و جاذبه های گرگان و پیامک انجام شود و در شهر مبدا باید به مسافر خوراک داد.

زور شورا فقط به شهرداری می رسد

حاج محمد علی در ادامه گفت:قدرت و نفوذ شورای شهر گرگان بیشتر به شهرداری می رسد تا به سازمان های دیگر.جذب گردشگر در حوزه کار میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و این سازمان باید برنامه مدون و جامع داشته باشد.

وی تصریح کرد:معاون استاندار، میراث فرهنگی و سازمان های تبلیغاتی را باید مورد مخاطب قرار دهید و طرح جامع توریستی را در این منطقه تدوین کنند چرا که چند تا کانکس وچادرو بروشور نمی تواند جذب مسافر داشته باشد.

معاون عمرانی شهرداری گرگان در ادامه حرفایش گفت:شما در صحبت هایتان در خصوص آبشار علی آباد صحبت کردید در حالی که این جاذبه گردشگری در زیرساخت های جزیی مثل سرویس بهداشتی ناتوان هستیم.

وی با بیان اینکه باید واقع بینانه ببینیم و شجاعانه انتقاد کنیم، ادامه داد:هرساله برای شهر گرگان دلسوزی می کنیم اما کاری از پیش نمی بریم و فقط در حد جلسه و دو تا نامه است.

حاج محمد علی در خصوص المان های نوروزی توضیح داد:با توجه به تاکید شهردار از دو ماه قبل کارهای خود را شروع کرده ایم و برای شب عید نگذاریم.

معاون عمرانی شهرداری گرگان افزود:اگر می خواهیم کاری انجام دهیم طرح جامع گردشگری را در استان تصویب کنیم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5954



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96