اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات گلستان به حد نصاب نرسید/ مجمع بعدی: 14 بهمن‌ماه 1395 + تصاویر
مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات استان گلستان به دلیل عدم حضور خبرنگاران برگزار نشد.

مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات استان گلستان که قرار بود صبح امروز برگزار شود به دلیل عدم حضور خبرنگاران عضو برگزار نشد.

به گزارشکاسپین خبر، قرار بود امروز چهارشنبه 29 دیماه جلسه مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات استان گلستان رای ساعت 10 در تالار نگاه مجموعه تالار فخرالدین اسعد گرگانی با دستور العمل اصلاح اساسنامه برگزار شود.

اما این جلسه با وجود اینکه تعدادی از خبرنگاران و اکثریت هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان حضور یافته بودند ، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشد.

طبق قانون باید در مجمع عمومی فوق العاده بار اول نصف به علاوه یک اعضا حضور می یافتند که از بین حدود 130 نفر حدود 15 نفر آمده بودند.

مطلعین حاضر در این جلسه که حاضر به مصاحبه رسمی نبودند اعلام کردند که در دومین نوبت مجمع عمومی فوق العاده هر تعداد از خبرنگاران که حضور داشته باشند مجمع برگزار می شود.

از طرفی بحث برخی از اعضای باسابقه خانه مطبوعات این بود که اصلا اصلاح اساسنامه در این موقعیت فعلی انجام نشود چرا که معتقد بودند که موارد اصلاحی بجای خبرنگاران جایگاه دولت را بیشتر تقویت می کند.

به هر حال جلسه بعدی مجمع عمومی برای احتمالا 14 بهمن و شاید زمانی دیگر موکول شد تا اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات استان انجام شود./گلستان ما

1 11 31 51 41 61 71 141 10

1 16

1 20


http://www.caspiankhabar.com/5953



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96