اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز به کار نمایشگاه های تخصصی صنایع غذایی و بهداشتی گلستان/ حضور هیات‌های تجاری ترکمنستان و عراق در نمایشگاه
نمایشگاه‌های تخصصی صنایع غذایی و صنایع بهداشتی و سلولزی، عصر سه شنبه در محل نمایشگاه بین المللی گلستان آغاز به کار کرد.

نمایشگاه های تخصصی'صنایع غذائی و ماشین آلات وابسته فرآورده های لبنی، پروتئینی ارگانیک، آرد و نان، شیرینی و شکلات'و'صنایع بهداشتی وسلولزی، شوینده و پاک کننده'عصر سه شنبه در محل نمایشگاه بین المللی استان گلستان در گرگان آغاز به کار کرد.

به گزارشكاسپين خبر، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی گلستان گفت:این نمایشگاه ها با حضور 40 شرکت از استان های گلستان، مازندران، خراسان رضوی، تهران، قم و البرز به مدت چهار روز آماده بازدید عموم است.

 مهرداد یزدی افزود:قرار است شامگاه امروز 2 هیات تجاری از کشورهای ترکمنستان و عراق از محصول های ارائه شده در این نمایشگاه ها دیدن کنند.

به گفته وی؛ زمینه فعالیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه'تولید در حوزه صنایع غذایی، بسته بندی، نوشیدنی ها، بسته بندی سبزیجات، تولید و بسته بندی روغن های گیاهی، شیر و فرآورده های لبنی، گوشت مرغ و فرآورده های آن، زعفران، ماشین آلات صنایع غذایی، دستگاه تصفیه آب و غلات حجیم شده'، است.

ساعت بازدید نمایشگاه از 16تا 21 هر روز است و در این مدت دو دستگاه اتوبوس نیز برای جابجایی شهروندان و بازدید کنندگان در مسیر میدان شهرداری گرگان تا محل نمایشگاه بین المللی استان تردد دارند.

نمایشگاه بین المللی استان گلستان با 6 هزار و 500 متر مربع فضای سرپوشیده در کیلومتر پنج جاده گرگان-آق قلا واقع است./ايرنا


http://www.caspiankhabar.com/5941



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96