اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تعجب سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان از شعارهای تماشاگران/ ایزدپناه: شعار علیه خبرنگاران قابل درک نیست
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: شعار تماشاگران بسکتبال گرگان علیه خبرنگاران قابل درک نیست.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت:شعار تماشاگران بسکتبال گرگان علیه خبرنگاران قابل درک نیست.

به گزارشکاسپین خبر، محمدمهدی ایزدپناه پس از نخستین پیروزی خانگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل لوله آ اس شیراز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:بازیکنان ما خوب دفاع کردند و دستورهای دفاعی را به خوبی انجام دادند، در این دیدار بازیکنان شاخص تیم لوله آ اس شیراز را خنثی کردیم و این مهم‌ترین دلیل پیروزی ما بود.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود برد تیم شهرداری گرگان شعارهای تماشاگران علیه شما ادامه داشت، گفت:من باید سوال کنم که چرا تماشاگران علیه گزارشگر صدا و سیما شعار دادند و من دلیل این شعارها را نمی‌دانم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد:تماشاگران هم علیه من و هم علیه خبرنگاران شعار دادند، شاید شعار علیه ما منطقی باشد، اما نمی‌دانم چرا علیه خبرنگاران شعار می‌دهند.

ایزدپناه افزود:من فکر می‌کنم باشگاه باید تدبیری بیاندیشد تا شرایطی ایجاد شود که خانواده‌ها بچه‌های کوچک‌تر را به سالن بیاورند و شرایط فرهنگی مناسبی مهیا شود.

وی با اشاره به دیدار بعدی تیم شهرداری گرگان مقابل پتروشیمی بندرامام خاطرنشان کرد:بازی خوبی مقابل تیم قدرتمند پتروشیمی در گرگان انجام دادیم و امیدوارم در بندرامام هم بازی خوبی انجام دهیم.

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و لوله آ اس شیراز از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، شامگاه دوشنبه در سالن امام خمینی(ره)گرگان برگزار شد که با برتری ۸۴ بر ۶۰ تیم میزبان به پایان رسید.

تیم شهرداری گرگان در پایان هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب سه برد، ۱۱ باخت و مجموع ۱۷ امتیاز همچنان در مکان نهم جدول ۱۰ تیمی قرار دارد.

نماینده گرگان در ادامه مسابقات و از هفته شانزدهم، پنجشنبه ۳۰ دی مهمان تیم پتروشیمی بندرامام خواهد بود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5937



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96