اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



واکنش بازیکن سابق بسکتبال شهرداری گرگان به صحبت‌های سرمربی فعلی/ نظافت: پارسال به بازیکن پنجم 450 میلیون تومان دادند به من نفر اول 90 میلیون!
 بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: سن بازیکنان معیار مناسبی برای ارزیابی عملکرد آن ها نیست،

 بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه سن بازیکنان معیار مناسبی برای ارزیابی عملکرد آن ها نیست، وضعیت مالی بسکتبال گرگان را برای حضور در ۶ تیم برتر مناسب دانست.

به گزارشکاسپین خبر،  محمد صالحی  :تیم شهرداری گرگان شرایط بسیار بدی را در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند و در پایان هفته چهاردهم با کسب فقط دو پیروزی در مکان نهم جدول ۱۰ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفته است.

 بابک نظافت یکی از بازیکنان با سابقه بسکتبال ایران که فصل گذشته در عضویت تیم شهرداری گرگان قرار داشت، این فصل در عضویت تیم لوله آ اس شیراز است و این در حالی بوده که بسیاری از کارشناسان و هواداران بسکتبال گرگان معتقد هستند این بازیکن با تجربه امسال هم می‌توانست به تیم شهرداری کمک کند.البته لطف هواداران هم همیشه شامل حال نظافت بوده و هنگام بازی او در سالن، نظافت را با عنوان امپراطور صدا می زنند که نشان دهنده تمایل آن ها برای حضور نظافت در گرگان است.

اما محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان هفته گذشته در جمع خبرنگاران در خصوص بابک نظافت اظهار کرد که این بازیکن با ۴۰ سال سن دیگر شرایط بازی را ندارد که این صحبت ایزدپناه واکنش نظافت را به دنبال داشت.

باید با آمار و کارشناسی شده صحبت کنیم

بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان بیان کرد:در بسکتبال آمار بازیکنان نشان دهنده عملکرد آنهاست، من سال گذشته با ۳۹ سال سن برای تیم شهرداری گرگان به طور میانگین در هر دیدار ۳۳ دقیقه به میدان رفتم و عملکرد خوبی در پاس منجر به گل و توپ ربایی داشتم و جزو سه گارد راس برتر ایران بودم.

وی افزود:سن فقط یک عدد است و من اگر بازیکن ناتوانی بودم فصل گذشته در هر دیدار نباید بیش از ۳۰ دقیقه به میدان می‌رفتم و امسال هم با شرایط بدنی مناسب و بدون اضافه هیچ اضافه وزنی نشان دادم که سن فقط یک عدد است زیرا با تلاش کردن می‌توان به نتیجه رسید.

نظافت تصریح کرد:امسال هم در تیم لوله آ اس شیراز با وجود اینکه چند هفته بازی نکردم، در پاس منجر به گل جز چند نفر برتر لیگ هستم.

وی ادامه داد:اینکه آقای ایزدپناه بگوید بابک نظافت ۴۰ ساله است و شرایط بازی کردن را ندارد باید بگویم که وقتی آمار خوبی به جای می‌گذاری چه فرقی می‌کند که ۴۰ ساله باشی یا ۴۵ ساله؟

بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان یادآور شد:باید کارشناسی و با آمار صحبت کرد و با دلیل و مدرک چیزی را به بازیکنان نسبت داد، زیرا در ورزش بسکتبال آمار گویای همه چیز است.

نظافت افزود:احساس می‌کنم آقای ایزدپناه منظورشان را به خوبی نرساندند و شاید می‌خواستند بگویند چون بابک نظافت بازیکن با تجربه‌ای است، نمی‌توانست با شرایط قرارداد کنار بیاید و فکر نمی‌کنم منظور ایشان شرایط بدنی من بوده باشد، زیرا همه دیدند که من فصل گذشته تلاش زیادی کردم.

هفت قهرمانی با سه تیم مختلف کسب کردم

بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به دوران ۲۰ ساله بازی خود اظهار کرد:من طی این ۲۰ سال، هفت قهرمانی با سه تیم مختلف کسب کردم و بقیه هم بگویند در دوران بازی خود چه کاری انجام دادند؟

نظافت ادامه داد:اگر در این ۲۰ سال با تیمی هفتم یا هشتم شدم، مشخص است که این اتفاقات در چه شرایطی رخ داده است.

وی تصریح کرد:من ادعا نمی‌کنم که موجب قهرمانی تیمی شدم، اما تلاش من مشخص است و برای عیب و ایراد گرفتن باید کارشناسی صحبت کرد.

وی بیان کرد:من اگر اشتباهی کرده باشم می‌پذیرم و نباید آن را گردن دیگری بیاندازم و شخص دیگری هم اگر اشتباه و در حق کسی اجحاف کرده باید قبول کند.

تیم شهرداری گرگان سال گذشته ۴۵۰ میلیون تومان به یک بازیکن داد

بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان تیم شهرداری گرگان برای همکاری در این فصل با شما تماس گرفتند یا خیر، گفت:دو ماه از تمرینات تیم شهرداری گرگان گذشته بود و کسی از این تیم با من تماس نگرفت و مسئولان تیم لوله آ اس شیراز با من تماس گرفتند و من خیلی خوشحال شدم که دوباره می‌توانم بسکتبال بازی کنم.

نظافت افزود:سال گذشته تیم شهرداری گرگان بازیکن ۴۵۰ میلیون تومانی داشت که از لحاظ آمار بازیکن پنجم یا ششم تیم بود، اما من که نفر اول از لحاظ آمار بودم ۹۰ میلیون تومان گرفتم.

وی ادامه داد:بسکتبال گرگان در طول تاریخ خود برای نخستین بار ۴۵۰ میلیون برای یک بازیکن پرداخت کرده و وقتی آمار را مقایسه می‌کنید متوجه می‌شوید چه اتفاق رخ داده است.

وی بیان کرد:من حاضر بودم قراردادم را سفید امضا کنم و در پایان فصل آمارها را مقایسه کنیم و بر اساس آن پول بگیریم، اما هیچ گاه این اتفاق رخ نداده و من هر سال ۲۰ تا ۳۰ میلیون از برخی بازیکنان کمتر گرفتم.

اگر شرایط مالی گرگان را داشتیم جزو ۶ تیم برتر می‌شدیم

بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به سوابق حضور خود در گرگان گفت:وقتی هشت سال پیش برای نخستین بار به تیم شهرداری گرگان گرگان پیوستم، پس از مسابقات برخی اذعان داشتند که ما کم کاری کردیم، اما سال بعد من به مهرام رفتم و بازیکنانی مانند سامان ویسی و حامد سهراب نژاد به پتروشیمی بندرامام و وارطان بیدروسیان هم به دانشگاه آزاد رفتند.

نظافت افزود:اگر ما کیفیت لازم را نداشتیم که تیم‌های دیگر ما را به خدمت نمی‌گرفتند، سال گذشته هم عدنان دورقی، بنی کوچویی و فرهاد صبوری به دانشگاه آزاد رفتند، حامد سهراب نژاد به شهرداری اراک رفت و من هم به لوله آ اس شیراز پیوستم.

وی ادامه داد:این اتفاقات نشان می‌دهد که کیفیت بازکنان به سن و سال نیست و باید واقعیت‌ها را در نظر گرفت.

بازیکن حال حاضر تیم بسکتبال لوله آ اس شیراز در خصوص شرایط این تیم گفت:شیراز تیم جوانی دارد که سال آینده سه یا چهار بازیکن آنها به تیم‌های بزرگ‌تری خواهند رفت.

نظافت تصریح کرد:سامان طاهرپور که سال گذشته در تیم شهرداری گرگان بیش از ۱۰ بازی را از روی سکوها دنبال می‌کرد، امسال در شیراز در بسیاری از دیدارها دبل دبل کرده است.

وی بیان کرد:ما شرایط مالی برای به خدمت گرفتن بازیکن خارجی را نداریم و اگر ۲۰ درصد شرایط تیم شهرداری گرگان را داشتیم در جمع ۶ تیم بالای جدول قرار می‌گرفتیم.

برای تیم شهرداری گرگان آرزوی موفقیت دارم

بازیکن سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پاسخ به این سوال که شرایط تیم شهرداری گرگان را در این فصل چطور ارزیابی می کنید، گفت:در مورد تیم شهرداری گرگان نظری ندارم، زیرا من بازیکن حرفه‌ای هستم و در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم.

وی افزود:فقط می‌توانم برای تیم شهرداری گرگان و هوادارانش آرزوی موفقیت کنم و دلم برای این تماشاگران گرگانی می‌سوزد که هر هفته با ناراحتی به خانه می‌روند.

وی در پایان اظهار کرد:از هواداران بسکتبال گرگان ممنونم که قدر زحمات ما را می‌دانند و مایه خوشحالی است که من را دوست دارند و این انرژی مضاعفی به من می‌دهد که بتوانم یک یا دو سال دیگر بسکتبال بازی کنم./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5933



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96