اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس تعاون روستایی استان خبر داد:

آغاز دوباره خرید تضمینی مرکبات سرمازده باغداران گلستانی از فردا/ پیگیری پرداخت پول پرتقال‌ داران از هفته آینده
رئیس سازمان تعاون روستایی استان گلستان با اشاره به آغاز دوباره خرید تضمینی محصولات درجه ۳ باغداران استان، گفت: خرید تضمینی مرکبات سرمازده باغداران گلستانی دوباره از فردا آغاز می‌شود.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان گلستان با اشاره به آغاز دوباره خرید تضمینی محصولات درجه ۳ باغداران استان، گفت:خرید تضمینی مرکبات سرمازده باغداران گلستانی دوباره از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش كاسپين خبر، محمد تقی رجایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز با حضور استاندار گلستان اظهار داشت:مرحله دوم خرید تضمینی مرکبات باغداران گلستانی از فردا آغاز می شود.

وی افزود:مذاکرات نهایی و عقد تفاهم نامه با 4 واحد سردخانه‌ای در غرب استان انجام شده که شرکت مه در کاسپین در شهرک صنعتی بندرگز، شرکت پارس کیوی گلستان در ناحیه صنعتی نوکنده، شرکت بهاران پیمان در شهرک صنعتی کردکوی و شرکت‌های سبز معطر گلستان در نوکنده و سردخانه تجری در ناحیه صنعتی قلندرایش نیز به عنوان جایگزین برای تحویل مرکبات در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان گلستان تصریح کرد:از 8 دی ماه خرید مرکبات سرمازده و در جه 3 باغداران در استان گلستان آغاز شده و بیش از 50 در صد مرکبات استان مربوط به شهرستان بندرگز است.

رجایی با بیان اینکه حجم بالای پرتقال استان‌های مازندران و گلستان که به کارخانه صنایع تبدیلی خصوصی در ارومیه ارسال شده است، سبب توقف خرید مرکبات شده،اظهار داشت:با 4 کارخانه جدید قرارداد بسته شده و از فردا تحویل بار و خرید مرکبات از سر گرفته می‌شود.

وی افزود:خرید تضمینی پرتقال های درجه سه از 8 دی در استان گلستان آغاز شد و براساس اعلام مسئولان سازمان تعاون روستایی قرار است تا 15 بهمن به صورت تضمینی، کیلویی 550 تومان ادامه داشته باشد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان گلستان گفت:از هفته آینده برای پرداخت پول های باغداران و مطالبات آنان نیز پیگیری خواهیم کرد اما پرداخت پول خرید تضمینی محصول برعهده دولت است و به حساب باغداران واریز می‌شود./تسنيم


http://www.caspiankhabar.com/5930



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96