اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اطلاعیه مهم موسسه اعتباری کاسپین درباره برخی حواشی به وجود آمده/  درحال تجمیع اموال و دارایی‌های موسسات منحل شده هستیم/ مردم نگران نباشند
در پی بروز برخی حواشی درباره موسسه اعتباری فرشتگان، موسسه اعتباری کاسپین که از تجمیع آن موسسه و چند موسسه دیگر به وجود آمده است اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در پی بروز برخی حواشی درباره موسسه اعتباری فرشتگان، موسسه اعتباری کاسپین که از تجمیع آن موسسه و چند موسسه دیگر به وجود آمده است اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش کاسپین‌خبر، در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع کلیه سپرده گذاران تعاونی های منحله فرشتگان، الزهرا مشهد، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، بدر توس مشهد، پیوند، امید جلین گرگان، عام کشاورزان مازندران که تحت عنوان مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان فعالیت می نمودند ، می رساند:

مؤسسه اعتباری کاسپین در چارچوب فرآیند ساماندهی بازار غیر متشکل پولی و پس از طی مراحل قانونی در مورخه 27/12/1394 مستقلاً مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی ج.ا..ا دریافت کرده و در فهرست مؤسسات اعتباری مجاز قرار گرفته است.

این مؤسسه در حال حاضر به عنوان پنجمین مؤسسه اعتباری غیربانکی مجاز شناخته می شود و مقرر است طبق قوانین و مقررات و بر اساس فرآیند حقوقی و مالی مشخص که قبلاً بین این مؤسسه و هیأتهای تصفیه تعاونی های منحله هشتگانه مشخص شده، تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دارائی ها و بدهی های قابل تجمیع شرکتهای تعاونی منحله اعتبار فرشتگان، الزهرا مشهد، حسنات اصفهان، دامداران و کشاورزان کرمانشاه، بدر توس مشهد، پیوند، امید جلین گرگان و عام کشاورزان مازندران را که تا به حال تحت عنوان آرمان ایرانیان فعالیت می کردند، به حسابهای خود منتقل می نماید و بعد از انتقال نسبت به پاسخگویی به سپرده گذاران تعاونی های منحله طبق اولویت تعیینی از جانب بانک مرکزی ج.ا.ا اقدام نماید.

فرآیند ارزیابی املاک و اموال تعاونی های منحله فوق الذکر توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری در حال انجام است و وفق قوانین و مقررات، اموال و املاک و دارائی¬های تمامی تعاونی های فوق الذکر به مؤسسه اعتباری کاسپین انتقال خواهد یافت.

همچنین در خصوص تعاونی اعتبار منحله فرشتگان به اطلاع می رساند که ارزیابی و کارشناسی املاک و دارائی های این تعاونی توسط کارشناسان رسمی دادگستری متشکل از نمایندگان هیأت تصفیه تعاونی فرشتگان، هیأت مدیره کاسپین و کارشناس مرضی الطرفین در حال انجام است و با انتقال دارایی ها طبق قانون و مقررات و انتقال پرسنل تعاونی فرشتگان به مؤسسه اعتباری کاسپین همانند سایر تعاونی ها انتقال به اتمام خواهد رسید و پس از آن تمامی دارائی ها و اموال تعاونی فرشتگان در اختیار مؤسسه اعتباری کاسپین قرار خواهد گرفت و پس از اجرای مراحل مذکور، اقدامات لازم معمول خواهد شد.

نهایتاً با توجه به مطالب معنونه متذکر می گردد هیأت مدیره مؤسسه اعتباری کاسپین با همراهی هیأت های تصفیه تعاونیهای منحله هشتگانه و تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقامات قضایی ، فرآیند امکان پذیری پاسخگویی به سپرده گذاران و بستانکاران تعاونیهای منحله هشتگانه در قالب تعهدات ارائه شده هیأت مدیره را با جدیت فراوان پیگیری خواهد نمود.

در نهایت به اطلاع می رساند به منظور حفظ حقوق و اطمینان خاطر کلیه سپرده گذاران مؤکداً متذکر می گردد تا قبل از انتقال اموال و دارائی های تعاونیهای منحله هشتگانه، هیچ اقدامی توسط این مؤسسه(کاسپین)در جهت پرداخت وجوه سپرده ها صورت نمی پذیرد و به محض حصول مقدمات لازم، این مؤسسه تحت نظارت بانک مرکزی ج.ا.ا و مقامات قضایی اقدام لازم رامعمول خواهد نمود.

در انتها متذکر می گردد جهت اطلاع از مراحل اجرایی و اخبار موثق، صرفاً به وب سایت مؤسسه اعتباری کاسپین www.caspianci.ir مراجعه و به شایعات و اخبار دیگر منابع اطلاعاتی توجه نفرمائید.


http://www.caspiankhabar.com/5925



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96