اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



صحبت‌های تأمل‌برانگیز سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان بعد از یازدهمین باخت این فصل/ ایزدپناه: نمی‌توانم با ژیان به رقیب بی‌ام‌و بروم!
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه از شعارهای تماشاگران گرگانی دلخور شده است، در خصوص بابک نظافت گفت که این بازیکن دیگر شرایط بازی کردن را ندارد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه از شعارهای تماشاگران گرگانی دلخور شده است، در خصوص بابک نظافت گفت که این بازیکن دیگر شرایط بازی کردن را ندارد.

به گزارشكاسپين خبر، محمدمهدی ایزدپناه پس از شکست خانگی تیم شهرداری گرگان مقابل پالایش نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد:بازیکنان ما در این دیدار خوب بازی نکردند و در مجموع بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم.

وی افزود:نفت آبادان تیم قدرتمندی است و توقع برد در این دیدار را نداشتیم، اما این توقع را هم نداشتیم که بازیکنان ما ضعیف ظاهر شوند و باید سعی کنیم نقاظ ضعف‌مان را پوشش دهیم.

وی ادامه داد:بازیکنان ما نشان دادند که در گرگان و در جو این سالن ضعیف‌تر از دیدارهای خارج از خانه بازی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم در زمین خودمان هم پیروز شویم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص شعارهای تماشاگران در این دیدار گفت:تماشاگر باید توجیه شود و بداند که ما نمی‌توانیم مقابل تیم متمولی که سرشار از بازیکنان ملی است، پیروز شویم.

ایزدپناه تصریح کرد:اگر تماشاگران حرفی دارند زمان تعیین بودجه بزنند تا تیم قدرتمندی روانه مسابقات کنیم.

وی ادامه داد:البته این شعارها هم جزئی از ورزش است، من۴۰ سال به بسکتبال این شهر خدمت کردم، اما مثل اینکه جوانان امروز این چیزها را به یاد ندارند.

ایزدپناه بیان کرد:از شعارهای تماشاگران دلخور شدم، اما چظور می‌شود با«ژیان»به مصاف«BMW»رفت؟ من زندگی‌ام را برای بسکتبال گذاشتم و توقع ندارم عده‌ای این چیزها را به سخره بگیرند.

وی در خصوص تشویق بابک نظافت توسط تماشاگران گرگانی گفت:من هم یک زمانی بازیکن بودم اما در حال حاضر نیستم، بابک نظافت هم ۴۰ ساله است و دیگر شرایط بازی را ندارد، اما وظیفه داریم که قهرمانان ملی خود را حفظ کنیم.

به گفته وی، تیم شهرداری گرگان تمام تلاش خود را خواهد کرد تا به جمع هشت تیم پایانی لیگ برتر بسکتبال برسد.

لازم به ذکر است؛ تیم شهرداری گرگان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، شامگاه پنجشنبه میزبان تیم پالایش نفت آبادان بود که با حساب ۴۹ به ۸۴ نتیجه را واگذار کرد.

شهرداری گرگان در پایان هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با کسب دو برد، ۱۱ باخت و مجموع ۱۵ امتیاز همچنان در مکان نهم جدول ۱۰ تیمی قرار دارد.

نماینده گرگان در ادامه مسابقات و از هفته پانزدهم، دوشنبه ۲۷ دی میزبان تیم لوله آ اس شیراز خواهد بود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5917



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96