اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



حواشی دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و نفت آبادان؛

عصبانیت هواداران بسکتبال شهرداری گرگان از باخت‌های پیاپی/ تجمع هواداران معترض جلوی ساختمان شهرداری گرگان
درخواست هواداران بسکتبال گرگان برای برکناری محمدمهدی ایزدپناه و تجمع آنها مقابل ساختمان شهرداری گرگان، مهم‌ترین حواشی دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان بود.

درخواست هواداران بسکتبال گرگان برای برکناری محمدمهدی ایزدپناه و تجمع آنها مقابل ساختمان شهرداری گرگان، مهم‌ترین حواشی دیدار تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان بود.

به گزارشكاسپين خبر، از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، بعدازظهر پنجشنبه تیم شهرداری گرگان میزبان پالایش نفت آبادان بود که در دیداری یک طرفه نتیجه را ۴۹ به ۸۴ واگذار کرد.

این دیدار که در سالن امام خمینی(ره)گرگان و در حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد، حاشیه‌هایی به همراه داشت که گزیده‌هایی از آن در ادامه آمده است:

بی تدبیری مسئولان سالن امام برای سامان دادن به جایگاه خبرنگاران

استقبال کم هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این دیدار خانگی از نکات جالب توجه بود و گویا آنها دیگر رغبتی برای آمدن به سالن امام خمینی(ره)و تماشا کردن باخت‌های تیم شهرشان ندارند.

رایان ریچاردز بازیکن خارجی فصل گذشته تیم شهرداری گرگان و بازیکن فعلی تیم پالایش نفت آبادان مورد تشویق گرگانی‌ها قرار گرفت و بابک نظافت دیگر بازیکن فصل گذشته تیم شهرداری گرگان نیز بارها توسط هواداران تشویق شد.

پیش از شروع بازی طرفداران تیم شهرداری گرگان به تشویق بازیکنان و کادر فنی تیم شهرشان پرداختند و در این میان مجید قاسم زاده و مهدی شیرجنگ که در هفته های قبل مغضوب تماشاگران بودند، بیش از سایرین تشویق شدند.

بی تدبیری مسئولان سالن امام خمینی(ره)گرگان در خصوص سامان دادن به جایگاه خبرنگاران به معضل بزرگی برای اهالی رسانه تبدیل شده و هیچ کس برای حل این مشکل اقدامی نمی‌کند.

تشویق تیم نفت آبادان با کسب امتیاز

بازی با پرتاب سه امتیازی ریچاردز برای تیم نفت آبادان آغاز شد و در حالی که نتیجه پنج بر صفر به سود تیم مهمان بود، مارشال نخستین امتیاز را برای میزبان به دست آورد.

در حالی که نتیجه بازی ۹ بر دو به سود تیم نفت آبادان بود، ایزدپناه درخواست وقت استراحت کرد، اما این وقت استراحت دردی از تیم شهرداری گرگان دوا نکرد و کوارتر نخست با برتری ۱۵ بر سه تیم مهمان پایان یافت.

نمایش ضعیف نماینده گرگان در کوارتر دوم هم ادامه داشت و کار به جایی کشیده شد که هواداران این تیم مجبور به تشویق بازیکنان تیم حریف شدند و با کسب امتیاز توسط تیم نفت آبادان، برای آنها دست می‌زدند.

پوریا غنودی یکی از بازیکنان جوان گرگانی تیم شهرداری در کوارتر چهارم و با توجه به اختلاف زیاد امتیاز، برای نخستین بار در این فصل وارد زمین شد و مورد تشویق هواداران گرگانی قرار گرفت.

سجاد مشایخی گارد راس ملی پوش تیم نفت آبادان در اواسط کوارتر چهارم به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد.

کلکسیون شعارها علیه سرمربی تیم شهرداری گرگان

این دیدار را می‌توان یکی از پرحاشیه‌ترین مسابقات شهرداری گرگان در این فصل دانست، زیرا هواداران نا امید، مغموم و عصبی گرگانی کلکسیونی از شعارها را علیه کادر فنی تیم شهرداری گرگان سر دادند.

تماشاگران بارها در این دیدار با سر دادن شعارهای مختلف خواستار استعفا یا برکناری محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم شهرداری گرگان شدند.

آنها شعارهایی مانند«ایزدپناه دست بردار هواداران دیگر طاقت ندارند»،«باز دوباره شهرداری توی سالن امام می‌بازه، محمد ایزدپناه برای ما قصه می‌سازه»و«حسین صادقلو، ایزدپناه رو بردار»در اعتراض به سرمربی تیم شهرشان سر می‌دادند.

در پایان کوارتر دوم در حالی که بازیکنان تیم شهرداری گرگان به سمت رختکن می‌رفتند، هواداران به سمت آنها رفته و به نحوه بازی‌شان اعتراض داشتند و برخی از تماشاگران نیز بین دو نیمه سالن را ترک کردند

تماشاگران گرگانی همچنین شعارهایی علیه راول مارشال بازیکن خارجی تیم شهرداری گرگان سر دادند و به نحوه بازی او اعتراض داشتند، همچنین با شعار«گرگان تک سیستمی»به شیوه بازی تیم‌شان هم اعتراض کردند.

در پایان این دیدار حدود یکصد هوادار بسکتبال دوست گرگانی، با تجمع مقابل ساختمان شهرداری گرگان از شهردار خواستند تا محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان را برکنار کند.

درخشش خارجی‌های نفت در روز ضعیف گرگانی‌ها

دوران پرکینز بازیکن خارجی تیم پالایش نفت آبادان با کسب ۱۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، چهار پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و مجموع اثرگذاری ۲۶، بهترین بازیکن این دیدار بود.

رایان ریچاردز دیگر بازیکن خارجی تیم پالایش نفت آبادان با کسب ۱۴ امتیاز، بیشترین امتیاز را در این دیدار کسب کرد.

مجید قاسم زاده نیز با کسب ۱۰ امتیاز و مجموع اثرگذاری ۶، بهترین بازیکن تیم شهرداری گرگان بود.

عملکرد ضعیف بازیکنان شهرداری گرگان موجب شد تا مجموع اثرگذاری این تیم فقط ۲۶ باشد، در حالی که نمره تیم پالایش نفت آبادان در این بخش ۸۸ بود./مهر


http://www.caspiankhabar.com/5916



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96